قزوین ؛

مسیر دسترسی اختصاصی مزار شهدای گمنام در قزوین احداث می شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با پیگیری و تلاش مجموعه مدیریت شهری مسیر ورودی اختصاصی برای زیارتگاه شهدای گمنام در بوستان باراجین احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حسین صلح جو از احداث مسیر ورودی اختصاصی برای زیارتگاه شهدای گمنام بوستان باراجین خبرداد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه زیارتگاه شهدای گمنام و اینکه به مکانی معنوی برای حضور اقشار مختلف جامعه و به ویژه نوجوانان و جوانان تبدیل شده باید بیشتر از گذشته مورد توجه متولیان امر قرار می گرفت.

وی تصریح کرد: مسیر ورودی با پیگیری مکرر شورای اسلامی شهر و همت شهرداری قزوین و مدیریت بوستان باراجین احداث شد تا از مشکلات موجود کاسته شود.

صلح جو با اشاره به دیگر امکانات و خدمات ایجاد شده در این بوستان گفت: به منظور رفاه حال زائران مرقد مطهر شهدای گمنام و به همت شهرداری نمازخانه و سرویس بهداشتی ویژه ای در جوار این زیارتگاه احداث شده و نیز برای سهولت دسترسی مراجعان از میدان نخبگان مقابل دانشگاه آزاد و مجاورت پروژه تالار شهر می توان با حذف باجه ورودی در ایجاد مسیری ویژه برای عبور مراجعان اقدام کرد.

این عضو شورا تصریح کرد: در کنار مزار شهدای گمنام نیز احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر آماده کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی است که امیدواریم در آینده این مجموعه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و انتقال ارزشها و آرمانهای دفاع مقدس نقش مؤثری ایفا کنند.

وی با تأکید بر توسعه مراکز فرهنگی در قزوین اضافه کرد: فرهنگسرای مسجد سنجیده یکی از پروژه های فرهنگی است که با کمک سازمان عمران شهرداری به صورت اصولی و رعایت نکات ایمنی در بافت کمتر توسعه یافته شهر در حال ساخت است.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.