ولاتکو نامه بزند، نامه کسر امتیاز برای پرسپولیس ارسال می‌شود

بازیکن مقدونیه‌ای سابق پرسپولیس اگر عدم تمکین باشگاه از حکم صادره را به فیفا اطلاع دهد نام کسر امتیاز برای باشگاه ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ولاتکو گروزدانوسکی که در خرداد سال 92 از جمع سرخپوشان جدا شد پس از ناکامی در دریافت مطالبات خود که بالغ بر 55 هزار دلار عنوان می‌شد در پاییز همان سال به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا شکایت کرد.
 
این پرونده در تابستان سال 93 جریان پیدا کرد و باشگاه پرسپولیس در دفاع خود مدعی شد طبق مفاد قرارداد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به اختلاف بین دو طرف تعیین شده است دفاعی که از سوی فیفا پذیرفته نشد.

در نهایت فیفا رأی خود را بحبوبه تحولات مدیریتی در پرسپولیس صادر و اعلام کرد: علی اکبر طاهری وقتی برای دومین بار سرپرستی پرسپولیس را برعهده گرفت و بخش خصوصی خود را در ابتدای تابستان سال جاری مستقر کرد مشخص شد حکم ولاتکو نهایی شده است و دیگر نمی‌توان با آن کار کرد البته طلب 55 هزار دلاری هم ارزش کشاندن موضوع به دادگاه عالی ورزش را ندارد.
 
پرداخت طلب این بازیکن مقدونیه‌ای قطعی است اما نکته جالب توجه اینکه این بازیکن در ماه‌های اخیر اصلا پیگیر مطالبات خود نشده است مهلتی که برای پرداخت تعیین شده بود به پایان رسیده است و اگر ولاتکو در حال حاضر  به فیفا اطلاع دهد که باشگاه اقدامی را صورت نداده است کمیته انضباطی فیفا وارد عمل می‌شود آنها هم  مهلتی یک ماه را مشخص می‌کنند که اگر بازیکن در پایان این زمان اعلام کند باشگاه تمکین نکرده است به صورت خودکار امتیاز کسر خواهد شد.
 
البته در شرایطی که مدیریت فعلی باشگاه دو پرونده را اخیرا بسته است به نظر می‌رسد برای حل چنین مواردی مشکلی وجود ندارد اما فرض بر این بگذاریم که چنین اتفاقاتی در برهه‌ای روی دهد که باشگاه دست خوش تغییرات شود و از این جهت کم‌کاری صورت بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار