مشهد؛

معافیت از پرداخت بهای خدمات پسماند با اصلاح تابلوهای صنفی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تربار و ساماندهی مشاغل شهری مشهد گفت: مالکان با اصلاح تابلوهای صنفی از پرداخت بهای خدمات پسماند معاف می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،احمد محبی عنوان کرد: با توجه به اهمیت سیما و منظر شهری و بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر در خصوص لزوم استاندارد سازی ابعاد تابلوهای سر درب صنوف، مالکانی که اقدام به اصلاح سازی تابلوهای سر درب محل کسب کنند، به مدت یک سال از پرداخت بهای خدمات پسماند معاف می شوند.

وی در خصوص ضوابط نصب تابلوهای مجاز در سطح شهر تصریح کرد: با توجه به اینکه کلیه واحد ها صرفا مجاز به نصب یک تابلوی شناسایی هستند، بر طبق مصوبات شورای اسلامی شهر عرض تابلوی شناسایی در واحد های با ارتفاع 3 متر، حداکثر 1 متر و 40 سانتی متر است به طوری که حد بالای تابلو از سطح معبر بیش از 4 متر و 40 سانتی متر نباشد.

محبی به ارتفاع واحدهای بیش از 3 متراشاره کرد و افزود:در این واهدها، عرض تابلوی شناسایی 2 متر و با طولی معادل ممر است در حالی که حد بالای تابلو از سطح معبر بیش از شش متر نباشد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تربار و ساماندهی مشاغل شهری مشهد ضمن تاکید بر ممنوعیت نصب تابلوی LED به دلیل ایجاد اغتشاشات بصری و مزاحمت های نوری گفت: با اجرای طرح استاندارد سازی تابلوهای سر درب صنوف 13 تیم اجرائی بر وضعیت تابلوهای منصوبه در سطح شهر مشهد نظارت می کنند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.