اداره ورزش و جوانان شميرانات بعد از ٤٠ سال صاحبخانه شد

فرمانداری شميرانات از تأمين اعتبار ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان شميرانات توسط شهرداری منطقه یک خبرداد.

عزت اله خانمحمدی فرماندار شميرانات در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پروژه ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان شهرستان شميرانات، اظهارداشت: اداره ورزش و جوانان شميرانات بعد از گذشت ٤٠ سال مستأجری در يك ساختمان قديمی امروز صاحبخانه و مستقل شد. 

وی افزود: اين پروژ با تأمين اعتبار از سوی شهرداری منطقه یک به منظور ارتقای سطح ورزشی شهرستان شميران و توسعه ورزشی بارويكرد ورزشی همگانی، پهلوانی و قهرمانی با حمايت همگانی از تمام ظرفيتهای شميرانات و تلاش مسئولان مربوطه از اين پس در جايگاه واقعی خود قرار خواهد گرفت. 

فرماندار شميرانات با اشاره به اينكه اين پروژه از سوی شهرداری منطقه یک تأمين اعتبار شده است، تأكيد كرد: ساختمان اداری  اداره ورزش و جوانان شميرانات در ٢ طبقه در فضای ١٥٠٠ مترمربعی، حدود ١٥٠٠ ميليارد تومان تأمين اعتبار شده است. 

خانمحمدی ادامه داد: پروژه ساختمان اداره ورزش و جوانان منطقه شميرانات ظرف مدت ٣ سال در منطقه قيطريه ساخته شده است. 

وی بيان داشت: ساختمان اداری اداره  ورزش و جوانان شهرستان شميرانات با داشتن فضای كافی مانند سالن اجتماعات، فضای اداری  مناسب، به منظور ميزبانی از هيئت های ورزشی و  كادر اداری ساخته شده است. 

فرماندار شميرانات در پايان گفت: اين پروژه امروز با حضور گرشاسبی مدير كل  ورزش وجوانان استان تهران، مسئولان شهرستان شميرانات، پيشكسوتان ورزشی و خانواده های شهدا افتتاح و به بهربرداری رسيد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار