همدان؛

معرفی ظرفیت های گردشگری استان همدان در نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان از حضور استان همدان در نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان
؛ علی مالمیر اظهار داشت: استان همدان هنوز به خوبی معرفی نشده است و باید برای شناساندن آن تلاش کرد و حضور در این نمایشگاه می تواند تأثیر مهمی بر رونق گردشگری استان به همراه داشته باشد.

وی بابیان اینکه استان همدان نه‌تنها در خارج از کشور بلکه در داخل کشور نیز معرفی نشده است، گفت: این در حالی است که بازار هدف گردشگری استان باید علاوه بر داخل کشور خارج از کشور نیز باشد.

مالمیر با اشاره به تشکیل بخش دولتی و بخش خصوصی برای شرکت همدان در نمایشگاه یادآور شد: اداره کل میراث فرهنگی استان همدان با همراهی شهرداری و دهکده گنج‌نامه و شرکت علی‌صدر و مجموعه هتل داران همدان در این نمایشگاه حضور دارد.

وی بابیان اینکه بزرگ‌ترین غرفه نمایشگاه به استان همدان اختصاص‌یافته است، اضافه کرد: غرفه شماره ۳۸ به نام همدان و در مساحت ۱۵۰ مترمربع تشکیل‌شده است.

این مسئول ابراز داشت: غرفه گردشگری همدان به معرفی توانمندیها و ظرفیت‌های استان در جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، امکانات اسکان و ظرفیت اقامتی هتل‌ها و مشارکت بخش خصوصی در توسعه گردشگری خواهد پرداخت.

مالمیر به اهمیت حضور همدان در این نمایشگاه در آستانه نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز، در این رویداد بین‌المللی امیدواریم با معرفی استان سهمی از بازار گردشگری کشور را داشته باشیم.

گفتنی است، این نمایشگاه از ۲۷ تا ۳۰ بهمن‌ماه برپا است و  به هر یک استان‌ها یک غرفه مجزا برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن اختصاص‌یافته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.