به روزرسانی دانش پزشکان وظیفه انجمن های پزشکی

بالا بردن سطح کیفی و علمی پزشکان جوان برعهده انجمن‌های علمی پزشکی در کشور است.

دکتر محمد بیات رییس انجمن فک و دهان و صورت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: چهاردهمین کنگره دهان و صورت با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پزشکی در حوزه‌های ایمپلنت صورت طی سه روز در هتل المپیک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در کنار این کنگره جشنواره محققان جوان و همچنین هشتمین کنگره سمینار ایمپلنت با هدف تبادل اطلاعات و دانش با این که با ارائه مقالات علمی به وسیله پزشکان داخلی انجام می‌شود.

رییس انجمن کنگره فک و دهان و صورت با بیان این که علم در دنیا مرتباً درحال به روز شدن است، افزود: در دنیا هر روز مقالات و تکنولوژی‌های جدید به بازار عرضه‌ می‌شود و برای این که کشورمان از این امر مستثنی نباشد باید با برگزاری چنین کنگره‌هایی از دستاوردها و دانش پزشکان دیگر کشور استفاده کنیم.

بیات ابراز داشت: انجمن فک و دهان و صورت یکی از انجمن‌های فعال در کشور است و ارتباط خوبی با دنیا دارد و همچنین هر ساله سخنرانان خوبی از سراسر کشورهای دنیا به کشورمان دعوت می‌کند.

وی در پایان گفت: ما وظیفه داریم دانش و تکنولوژی را با دنیا به اشتراک بگذاریم و فارغ‌التحصیلان را که ارتباط‌ شان با دانشگاه قطع شده است به منظور بالا بردن سطح کیفی دانش‌شان آنها را مرتباً آموزش دهیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.