غدیربحری:

ملوانان در تلاش برای خروج از بحران

مربی تیم فوتبال ملوان می گوید: به دنبال پیروزی در مقابل راه آهن هستیم و تلاش می کنیم تا از بحران خارج شویم.

غدیر بحری مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از شرایط این تیم محبوب شمالی پیش از دیدار مقابل راه آهن گفت.
 
وی در خصوص شرایط کلی تیم پس از جدایی حمید استیلی عنوان کرد: استیلی و کادرفنی زحمت های زیادی برای ملوان کشیدند و حتی زمانی که قصد دایی داشتند با اصرار باشگاه برای ادامه کار مواجه شد اما در نهایت از جمع ما جدا شدند.
 
مربی ملوان افزود: پس از جدایی استیلی تلاش کردیم تا کارها را درست انجام دهیم و خوشبختانه موفق شدیم تمرین‌های خوبی برگزار کنیم و به همین دلیل بازیکنان ما شادابی و انگیزه بالایی کسب کردند.
 
غدیر بحری در خصوص محرومان و مصدومان تیمش اظهار داشت:یک و محروم و مصدوم داریم، مازیار زارع محروم ما در بازی فردا است و آهی هم تنها مصدوم است.
 
مربی تیم فوتبال ملوان که در بازی مقابل راه آهن هدایت این تیم را بر عهده دارد در پایان و در پاسخ به این سوال که پس از 9 شکست و تساوی و با توجه به تغییر در کادر فنی بازیکنان شرایط خوبی برای خروج از بحران دارند یا خیر؟ عنوان کرد: ما در چند روز گذشته بازیکنان را جمع کردیم و با آن ها صحبت کرده ایم، در حال حاضر خودمان تیم را کنترل می‌کنیم و بازیکنان هم انگیزه خوبی برای خروج از بحران دارند، به هر حال فضای تیمی به گونه ای است که باید در تمرینات زور و رفاقت باشد تا کارها پیش برود، مانند همه تلاش کردیم فضای مناسب را به وجود آوریم و با توجه به این شرایط همه مصمم هستند که به نتیجه دلخواه برسند.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار