مشارکت گسترده درانتخابات بیانگر پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه موقت گچساران گفت: مشارکت حداکثری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیانگر پشتوانه مردمی انقلاب در عرصه داخلی و امنیت و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت الاسلام پرویز خواجه زاده افزود: فراهم آوردن شرایط لازم برای یک مشارکت گسترده مردمی در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همگان است.
وی بیان کرد: فراهم ساختن بسترهای مناسب برای بیان افکار جناحی و سیاسی، مشارک مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان را به همراه دارد.
خواجه زاده افزود: جامعه ای رو به پیشرفت و توسعه سیاسی گام بر می دارد که تمامی احزاب و تفکرات سیاسی اجازه اظهار نظر و نقد مطلوب را به خود بدهد.
وی ابراز کرد: حضور گسترده مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهمتر از نتیجه آن است.
امام جمعه موقت گچساران گفت: در شرایط کنونی آنچه برای کشور ما مهم است فراهم کردن زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب با بهانه های مختلف هر روز به نوعی ایران و نظام ما را در مجامع بین الملل متهم می کند لذا حضور در این انتخابات ضروری است.
وی اظهار داشت: رقابت های تبلیغاتی در این شهرستان نشان از مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم و فراهم بودن تمام شرایط لازم برای برگزاری انتخابات است.
حوزه انتخابیه گچساران وبا شت با 150هزارنفر برای انتخاب یک نماینده در مجلس شورای اسلامی حدود 90هزار نفر واجد شرایط رای دادن دارد.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.