اصفهان؛

انتشار کتاب "عیادتتون درد نکنه" در اصفهان

کتاب طنز"عیادتتون درد نکنه" با هدف ترویج صله رحم و فرهنگ سازی پیرامون نحوه عیادت از بیماران از سوی کمیته فرهنگ شهروندی منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه عیادت از بیماران از جمله دستورات دینی است و مصداقی از صله رحم بشمار می آید گفت: این کتاب علاوه بر فرهنگسازی ترویج این سنت پسندیده، با زبان طنز، آداب عیادت رفتن نزد بیماران را آموزش می دهد.

محمد حسن مردانی افزود: تقویت روحیه بیماران، نوع خرید هدیه برای بیماران، احترام به قوانین بیمارستان را از جمله نکاتی برشمرد که دراین کتاب در قالب کمیک استریپ به آن پرداخته شده است.

وی کتاب "عیادتتون درد نکنه" را داری 36 صفحه و در قطع خشتی عنوان کرد و تصریح نمود: درصورت موافقت معاونت درمان علوم پزشکی تلاش خواهیم کرد یک نسخه از این کتاب را در بیمارستانهای شهرو در بسته لباس و لوازم بیماران قراردهیم.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی خاطرنشان کرد: مطالعه این کتاب شیرین و جذاب از یک سو اوقات فراغت بیماران را در ایام بستری شدن غنی تر ساخته و لبخند را بر لبهای آنها خواهد نشاند و از سوی دیگر نکات مهمی در زمینه عیادت از بیمار را به همراهان و نزدیکان متذکر خواهد شد.

گفتنی است تالیف این کتاب پایان یافته و در روزهای آتی به زیر چاپ خواهد رفت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.