دبیر هیات بازرسی انتخابات استان تهران خبر داد

ارسال بیش از 550 گزارش تخلف تبلیغات انتخابات به هیات بازرسی استان تهران

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان تهران گفت: بیش از 550 مورد گزارش تخلف تبلیغات انتخاباتی به هیات بازرسی انتخابات استان تهران رسیده است.

ارسال بیش از 550 گزارش تخلف تبلیغات انتخابات به هیات بازرسی استان تهران
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قدرت الله سیف با بیان اینکه بیش از 550 مورد گزارش تخلف تبلیغات انتخاباتی به هیات بازرسی انتخابات استان تهران رسیده است افزود:‌ پس از طی فرآیندهای نظارتی و بررسی های میدانی حدود 500 مورد از تخلفات گزارش شده رسیدگی و نسبت به اصلاح، جمع آوری و تذکر به کاندیداها یا گزارش به مراجع مربوطه اقدام شده است .

وی ادامه داد:‌حدود 50 درصد گزارش ها از سوی مردم رسیده است و شهرستان ورامین بیشترین گزارش های تخلفات را از سمت مردم به هیات بازرسی داشته است.

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان با اشاره به اینکه شعار این دوره انتخابات "هر شهروند یک بازرس" است تصریح کرد:‌ سامانه های پیامکی هیات بازرسی انتخابات استان تهران همه ساعات آماده دریافت گزارش های مردمی و کاندیداها است.

سیف در پایان با تاکید براینکه وجود هیات بازرسی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و تاکیدات استاندار تهران مبنی بر توجه به مر قانون و طی فرآیندهای قانونی قطعا اطمینانی برای کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات است، عنوان کرد: هیات بازرسی همه گزارش ها و تخلفات را در کوتاهترین زمان رسیدگی و نسبت به تضییع حقوق کاندیداها توسط افراد دیگر واکنش مناسب نشان می دهد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار