همدان؛

استفاده بهینه از اعتبارات ملی و استانی برای طرح های آب وخاک

مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان همدان گفت: طرح های عمرانی و زیر بنایی آب و خاک برای استفاده بهینه مصرف آب در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب الله مظاهری با اشاره به اینکه امسال در سطح استان بیش از 300 پروژه فعال هستند، افزود:این پروژه با اعتبار 520/5میلیارد ریال برای تکمیل و اجرای طرح های آب و خاک انجام شده است.


وی احداث استخر ذخیره آب، آبیاری تحت فشار،انتقال آب با لوله،احداث کانال آبرسان،احیاء ومرمت قنوات ،تجهیز ونوسازی اراضی از محل اعتبارات ملی به مبلغ 450 میلیارد ریال واستانی 7/5میلیارد ریال را از جمله طرح حای انجام شده امسال برشمرد. 

وی با بیان اینکه این اعتبار از کل بودجه اختصاص یافته به سازمان است، ادامه داد: این امر با همکاری و همت در حوزه آب و خاک انجام شده است.

مظاهری اظهار داشت: برای طرح های خصوصی که امکان استفاده از اعتبار دولتی را ندارند از محل صندوق توسعه ملی 50 طرح به بانک کشاورزی معرفی شده است که از تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: پروژه های آبیاری تحت فشار از محل سفر ریاست جمهوری تاکنون 4800 هکتار به مرحله اجرا رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.