ارومیه؛

آغاز اجرای طرح نظارتی استاندارد در آذربایجان غربی

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی از آغاز اجرای طرح نظارتی استاندارد در استان به مناسبت فرا رسیدن نوروز خبر داد.

منصور جلایر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه از انجام بازدید و نظارت ویژه نوروز توسط اداره‌کل استاندارد استان خبر داد و گفت: در این راستا از تمام واحدهای صنفی بازدید به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه در این زمینه شاهد جلوگیری از عرضه کالاهای غیراستاندارد، گرانفروشی و کم‌فروشی در سطح بازار خواهیم بود، تصریح کرد: در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در قالب اجرای طرح نوروزی نسبت به بازدید از لوازم اندازه‌گیری وزن، نازل‌های سوخت و توجه ویژه به داشتن استاندارد بر روی کالاها اقدام خواهد شد.

جلایر ادامه داد: در صورتی که کالایی فاقد علامت استاندارد باشد با تولید کننده و فروشنده آن محصول برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این خصوص مردم نیز باید ما را یاری کنند، افزود: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت کالا با علامت استاندارد مردم می‌توانند گزارشات خود را به اداره استاندارد اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی با بیان اینکه تلفن گویای 1517 آماده دریافت گزارشات مردمی است، گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز شاهد افزایش و تشدید بازرسی‌ها در زمینه استاندارد خواهیم بود.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.