ارومیه؛

تهیه اقلام مورد نیاز نوروز در پلدشت

مدیر جهاد کشاورزی پلدشت از تهیه اقلام مورد نیاز نوروز در پلدشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛قاسم تارودیزاده در ستاد تنظیم بازار شهرستان پلدشت که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اقلام مورد نیاز نوروز در پلدشت فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در تامین میوه، گوشت و سایر اقلام مورد نیاز ایام نوروز در این شهرستان مشکلی نداریم، تصریح کرد: در این خصوص گوشت سفید و قرمز، پرتقال و سیب خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

مدیرجهاد کشاورزی پلدشت با بیان اینکه این اقلام در شهرستان پلدشت از 25 اسفند ماه وارد بازار خواهد شد، تبیین کرد: این اقدام در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در ایام نوروز اجرایی می‌شود.

تارودیزاده با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام نوروز شاهد تشدید نظارتها خواهیم بود، از تلاش اداره صنعت، معدن و تجارت در این زمینه تقدیر کرد و اظهار داشت: جلوگیری از کم فروشی، گران فرشی و عدم درج قیمت بر روی کالا از جمله مواردی است که توسط این اداره به آنها توجه ویژه‌ای خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی پلدشت با بیان اینکه هیچگونه اغماضی در این زمینه وجود نخواهد داشت، اعلام کرد: اکیپ‌های بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این راستا همکاری لازم را دارند.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.