با تور مجازی به اصفهان سفر کنید

در این خبر به معرفی نقاط دیدنی استان اصفهان پرداخته ایم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصفهان سومین شهر پهناور ایران پس از تهران و مشهد است. این شهر به داشتن معماری زیبای اسلامی و پل‌های سرپوشیده، کاخ‌ها، مسجدها و مناره‌های منحصربفرد معروف است تا حدی که تعدادی از آن‌ها به عنوان میراث تاریخی در یونسکو به ثبت رسیده‌ است. این امر باعث شد که در فرهنگ ایرانی اصفهان، نصف جهان لقب بگیرد.


به اصفهان سفر کنید


کاخ هشت بهشت




کاخ هشت‌ بهشت که روزگاری زیباترین کاخ عالم نامیده می‌شد، در سال ۱۰۸۰ هجری و به روزگار شاه سلیمان صفوی در نزدیکی باغ بلبل ساخته شد. کاخ هشت‌بهشت یکی از کاخهای تاریخی موجود در شهر اصفهان و ساخته‌شده در دوران صفویان است. از کلیه کاخ‌های باصفا و کلاه‌فرنگی‌هائی که در این دوره در کنار چهارباغ احداث شده بود فقط کاخ هشت‌بهشت باقی‌مانده‌است.

سی سه پل




سی‌وسه‌پل یا پل الله‌وردی خان پلی است با ۳۳ دهانه، ۲۹۵ متر طول و ۱۴ متر عرض است، که توسط الله‌وردی خان اوندیلادزه بر روی زاینده‌رود در شهر اصفهان و همزمان با حکومت شاه عباس صفوی ساخته شده و محل برگزاری مراسم جشن آب‌پاشان و همچنین مراسم خاج‌شویان ارامنهٔ اصفهان در دورهٔ صفویه بوده است.


روستای ابیانه




روستای ابیانه را به اعتبار آثار و بناهای تاریخی پرتنوعش باید از زمره استثنایی ‏ترین روستاهای ایران به شمار آورد.ابیانه نقطه ‏ای خوش منظره و خوش آب و هوا و دارای موقعیت طبیعی مساعدی است. صفحه روستای ابیانه با کلیدواژه های روستای ابیانه، دیدنی های ایران، آتشکده ابیانه، مساجد ابیانه، قلعه ابیانه، اماکن دیدنی اصفهان، روستاهای ایران، هینزا، جاذبه های توریستی اصفهان، روستاهای استان اصفهان برچسب خورده است.


برای دانلود عکس راهنمای گردشگری با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید



 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 25 مگابايت
نسخه: موبایل (اندروید 4 به بالا)
نوع فایل: فشرده
امتیاز:  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی خرابات
۱۱:۴۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا شهریاری
۱۱:۱۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
واقعا جای های خیلی خوبیه من که دوستشان دارم
آخرین اخبار