کائیدی:

امیدوارم مجلس دهم در حل مشکل معیشتی مردم گام بردارد

نماینده مردم لرستان گفت: امیدوارم مجلس دهم در حل مشکل معیشتی مردم ، اشتغال و در عمران و آبادی ایران اسلامی گام بردارد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کائیدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به ملت ایران که با حضور پر شور خود در 7 اسفند حماسه ای عظیم آفریدند، گفت: از مردم حوزه انتخابیه‌ام به خاطر دو دوره همراهی که باعث شد خدمات ماندگاری در همه زمینه‌ها به جا بماند تشکر می‌کنم.

نماینده مردم لرستان در ادامه گفت: در مجلس هشتم و نهم با وجود چالش‌های فراوان همواره در خط مرادم، رهبر فرزانه انقلاب استوار مانده‌ام.

وی با اشاره به اینکه در برابر کانون‌های قدرت و ثروت به عنوان فرزند انقلاب و شهید پایم سست و لرزان نشد، ادامه داد: در زمانی که اصلاح طلب اصول گرا می شود و اصول گرا اصلاح طلب، همه معتدل می شوند اما همیشه در خط مقام عظمی ولایت حرکت نمودم و وابستگی به هیچ کدام از جناح های سیاسی نداشتم و به اصولم پایدار ماندم.

کائیدی اظهار داشت:  برای رسیدن به کرسی سبز مجلس به هر وسیله ای متوسل نشدم فقط به خدا و مردم اتکا کردم و در خط ولایت فقیه گام برداشتم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان ادامه داد: درباره انتخابات 7 اسفند در حوزه انتخابیه ام تشکر می کنم و همچنین از همه نامزدهایی که در ایران اسلامی تنور انتخابات را گرم کردند تا مردم به پای صندوق رای بیاییند و امیدوارم مجلس دهم و نماینده شهرستانم، بتوانند در حل مشکل معیشتی مردم ، اشتغال و در عمران و آبادی ایران اسلامی گام بردارند.

وی گفت: به عنوان نماینده مردم در پل دختر وظیفه دارم از موکلین‌ام جهت دفاع از حقوق آنها و طرفدارشان چند نکته را به سمع و نظر مسئولین و ناظرین انتخابات برسانم.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان با بیان اینکه افرادی را به طور گسترده و سازماندهی شده با توجه به کمی جمعیت حوزه انتخابیه و موثر بودن در نتیجه انتخابات از شهرها و شهرستان های اطراف استان در یک روز قبل از اخذ رای و در روز اخذ رای برای دادن رای به نفع نامزدهای خاص مستقر شدند، ادامه داد: گواه بر صحت این مدعا گزارش وزارت کشور و تائید فرماندار پل دختر در شورای اداری شهرستان در روز 15 اسفندماه است.

کائیدی در ادامه افزود: متاسفانه تذکر بنده موثر واقع نشد که برای مردم حوزه ام تامل برانگیز است. خرید آرا و سو استفاده از نیاز نیازمندان از جانب برخی از نامزدها که بارها متذکر شدم لذا هیچ اقدامی از سوی مدیران انجام نشد.

وی با بیان اینکه مهندسی انتخابات، آرایش عوامل اجرایی و بازرسی نمایندگان فرماندار توسط معاون سیاسی استاندار و دخالت همه جانبه مدیران از موضوعاتی است که قابل پوشیده نیست. ادامه داد: لذا بدعت‌های انحرافی در عرصه انتخابات برای آینده از قبیل خرید آرا، توسل به زور و ارعاب موجب تغییر ملاک‌ها و معیارهای ارزشی در انتخابات‌های آتی خواهد شد.

وی در پایان افزود: ائتلاف سودجویان و قدرت‌طلبان و نفوذ آنها در انتخابات آسیبی جدی در بر خواهد داشت. از وزیر کشور و شورای نگهبان خواستارم نسبت به بررسی کامل و احیای حق مردم و ایجاد فضای سالم و برخورد قانونی با متخلفین موجب جلب اعتماد بیشتر مردم به مسئولین نظام و اجرایی انتخابات خواهد شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، کمیسیون ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار