استقبال نتانیاهو از تصمیم شورای همکاری خلیج فارس بر ضد حزب الله

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقدام اخیر شورای همکاری خلیج فارس بر ضد حزب الله را شگفت انگیز خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، "بنیامین نتانیاهو" --نخست وزیر رژیم صهیونیستی-- از تصمیم جدید شورای همکاری خلیج فارس بر ضد حزب الله لبنان استقبال کرد و آنرا اقدامی شگفت انگیز خواند.

نتانیاهو در برابر نمایندگان "کنست" – پارلمان رژیم صهیونیستی-- با اظهار خرسندی از بیانیه اخیر شورای همکاری خلیج فارس بر ضد حزب الله گفت: "این اقدام شورا یک گام مؤثر و شگفت انگیز است. لیکن مسأله ای که موجب حیرت و ناراحتی من شده این است که برخی از احزاب کنست این اقدام شورای همکاری خلیج را محکوم کرده اند."

وی مدعی شد: "این بیانیه شورا نشان می دهد که تغییرات بزرگی در جهان عرب در حال روی دادن است. برخی از کشورهای عربی نسبت به قبل آگاه تر شده اند و می دانند که اسرائیل دشمن آنها نیست. ما با کشورهای اعتدال گرای عربی روابط جدیدی برقرار کرده ایم و حالا این فرصت مهیا شده است که واقعیت های سیاسی منطقه را تغییر دهیم. ما امیدوار هستیم این رویکرد جدید در روابط میان ما و فلسطین نیز تأثیر گذار باشد."

در تحولی دیگر، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با ابراز تأسف از بیانیه اخیر دو حزب عرب کنست مبنی بر محکومیت تصمیم شورای همکاری خلیج فارس، آن را بسیار ناگهانی خواند و گفت: "من هرگز گمان نمی کردم نمایندگان کنست بخواهند بر ضد مصالح اسرائیل اقدام کنند." یکی از نمایندگان حزب "لیکود" نیز در پارلمان رژیم صهیونیستی خواستار تحقیق بر ضد این دو حزب  عرب کنست شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار