ارومیه؛

برگزاری دهمین جلسه رفع موانع تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان خوی

دهمین و آخرین جلسه رفع موانع تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان خوی در سال جاری با حضور فرماندار، روسای دستگاههای ذیربط و مدیران واحدهای تولیدی در محل فرمانداری برگزار گردید .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ سیوانی فرماندار شهرستان خوی در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال و رفع بیکاری بر حل مشکلات واحدهای تولیدی در جهت بازگردانندن این واحدها به چرخه تولید تأکید و از ادارات و بانک های عامل خواستار کمک وحمایت از واحدهای تولیدی شهرستان گردید.

کاظمی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی در این جلسه در ارائه گزارش یکساله از کارگروه تخصصی رفع موانع تولید در شهرستان گفت: در طول سال جاری تعداد 10 جلسه اصلی رفع موانع تولید شهرستان خوی با حضور فرماندار و 4 جلسه کارشناسی برگزار گردیده که در نهایت در این جلسات مشکلات 54 واحد تولیدی در حوزه های مسائل بانکی ، معوقات و سرمایه در گردش بررسی گردیده است .

وی افزود در سال جاری تعداد 47 فقره جواز تأسیس صنعتی واحد تولیدی صادر شده که از نظر پیش بینی سرمایه گذاری و اشتغال و در زمینه صدور پروانه های بهره برداری با 11 فقره، شهرستان خوی در رتبه دوم ونیز از نظر سرمایه گذاری و اشتغال در رتبه سوم استان قرار دارد.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.