بابک حمیدیان، امیرمهدی ژوله، بهراد خرازی اولین‌های نوروزی + تصاویر

امسال شاهد حضور بازیگرانی هستیم که برای اولین بار در نوروز مهمان خانه‌های مردم هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امسال نیز به روال سال‌های گذشته تلویزیون برای نوروز سریال‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است. اما در این میان حضور بازیگران سریال نوروزی برای جذب مخاطب و جذاب کردن سریال‌ها این رقابت را دو چندان کرده و بازیگرانی چون هومن برق نورد، بهنام تشکر، نگار عابدی، سیما تیرانداز، مهران مدیری، هادی کاظمی و مهدی هاشمی هرساله پای ثابت برنامه های نوروزی هستند اما در این میان شاهد هستیم کسانی هستند که برای اولین بار در سریال‌های مناسبتی نوروز حضور دارند.

سریال «پادری» ساخته محمدحسین لطیفی برای شبکه اول سیما است. هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو حضور دارند.

بازیگران این سریال که در ماه رمضان سال 92 مهمان تلویزیون بودند برای مخاطبان آشنا هستند. نوروز امسال «دودکش» به «پادری» تغییر نام داده است.

حضور بابک حمیدیان، امیرمهدی ژوله، بهراد خرازی درسریال‌های نوروزی

بعد از «پایتخت» شاهد حضور مهران احمدی در سریال «زعفرانی» شبکه‌ دوم هستیم. همچنین مهدی هاشمی که دراین سریال شخصیت جدیدی از خودش خلق کرده است بعد از «دردسرهای عظیم» در قاب تلویزیون حضور دارد.

ماجرای «زعفرانی» در یک قهوه‌خانه می‌گذرد و اداره آن را به عهده مهدی هاشمی است.

حضور بابک حمیدیان، امیرمهدی ژوله، بهراد خرازی درسریال‌های نوروزی

در این اثر بازیگرانی از جمله نرگس محمدی، ستاره اسکندری، حدیث میرامینی ، هادی کاظمی و حسین سلیمانی حضور دارند.

در سریال «بیمار استاندارد» شده شاهد حضور هنرمندانی هستیم که برای اولین بار در سریال نوروزی حضور دارند. بهرام توکلی که اولین بار نویسندگی سریال نوروزی را بر عهده دارد.

همچنین در این سریال شاهد حضور بابک حمیدیان که برای اولین بار در سریال نوروزی حضور دارد و به گفته خودش ترکیب بهرام توکلی، سعید آقاخانی و مسعود ردایی باعث حضور وی در این سریال نوروزی شد آخرین حضور بابک حمیدیان در سریال «گذر از رنج‌ها» ساخته فریدون حسن‌پور بود.

حضور بابک حمیدیان، امیرمهدی ژوله، بهراد خرازی درسریال‌های نوروزی

شیلا خداداد بعد از نوروز 87 که با سریال «پیامک از دیار باقی» در تلویزیون حضور داشت امسال جلوی دوربین سریال «بیمار استاندارد» شده در شبکه سه ایفای نقش می‌کند.

علیرضا خمسه بازیگر نوروزی پایتخت امسال در یک نقش بسیار متفاوت در سریال «بیمار استاندارد» شده حضور پیدا کرد. پوریا پورسرخ نیز از هنرمندان دیگر این مجموعه است که بعد از «کیمیا» در نوروز امسال با این اثر مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

جواد عزتی، اصغر سمسارزاده، روح‌الله کمانی، خاطره حاتمی، نیما شاهرخ‌شاهی، حسین محب اهری، هومن حاج‌عبداللهی، امیر غفارمنش و... از بازیگران سریال بیمار استاندارد شده هستند.

سریال «بیمار استاندارد» شده درباره قهرمان داستان(بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که به شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه نکرده است.

سریال «دورهمی» شبکه نسیم دارای فضای متفاوت است امیرمهدی ژوله بعد از درخشش در «خندوانه» با بازی در این سریال در قاب نوروزی تلویزیون حضور می‌یابد.

حضور بابک حمیدیان، امیرمهدی ژوله، بهراد خرازی درسریال‌های نوروزی

مهران مدیری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی و محمد نادری از دیگر بازیگران سریال «دورهمی» هستند.

«پنج دری» سریال شبکه پنج سیما که روایتگر زندگی خانواده‌ای پر جمعیت است که با اجبار به همراه تمام فرزندانشان در خانه پدری باید کنار هم زندگی کنند.

عباس محبوب، عباس جمشیدی‌فر، شهربانو موسوی، بهراد خرازی، سولماز حصاری، آرش اسد، سحر نظام‌دوست، جواد زیتونی و ... از بازیگران این سریال هستند.

حضور بابک حمیدیان، امیرمهدی ژوله، بهراد خرازی درسریال‌های نوروزی

حضور بهراد خرازی بازیگر «مجید دلبندم» بعداز سال‌ها دوری در سریال نوروزی «پنج دری»  از نکات قابل توجه این ایام است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
سلام
کانال رسمی شبکه پنج در تلگرام هفته قبل اعلام کرده که سریال "افسانه دونگی" قراره در نوروز 95 پخش کنه...میدونم کارگردان "پنج دری" در مصاحبه با خبرگزاری شما اعلام کرده مدیر شبکه سریالش را انتخاب کرده برای پخش در نوروز ولی بعدش کانال شبکه پنج سریال "افسانه دونگی" را به عنوان سریال نوروزی خود اعلام کرد.
لطفاً یک گزارشی در این مورد بگیرید.
خسته نباشید...