صهیونیست‌ها طرفدار کدامیک از نامزدهای انتخابات آمریکا هستند؟

تایمز آو اسرائیل در گزارشی نوشت نتایج یک نظرسنجی از این موضوع حکایت دارد که اسرائیلی‌ها هیلاری کلینتون را بر دونالد ترامپ ترجیح می‌دهند.

صهیونیست‌ها طرفدار کدامیک از نامزدهای انتخابات آمریکا هستند؟
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ تایمز آو اسرائیل در گزارشی نوشت: نظرسنجی‌های جدید انجام شده نشان می دهد اسرائیلی ها ترجیح می دهند هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات جایگزین اوباما شود تا دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه. 

این در حالی است که برخی بر این باورند در صورتی که دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود، منافع اسرائیل بهتر حفظ می شود. این نظرسنجی که پایگاه خبری والا نیوز آن را انجام داده است، نشان می دهد سی و هشت درصد اسرائیلی ها از پیروزی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر سال دو هزار و شانزده حمایت می کنند و این در حالی است که بیست و سه درصد ترامپ را ترجیح می دهند.

بر اساس این نظرسنجی، به ترتیب هفت، پنج و چهار درصد اسرائیلی ها ترجیح می دهند برنی سندرز، تد کروز و مارکو روبیو رئیس جمهور بعدی آمریکا شوند. حدود یک چهارم شرکت کنندگان در نظرسنجی -بیست و سه درصد- نیز اعلام کردند نمی دانند کدام نامزد برای ریاست جمهوری آمریکا بهتر است. 

این در حالی است که حمایت از ریاست جمهوری هیلاری کلینتون در میان اعراب اسرائیلی بیشتر بوده است . چهل و چهار درصد اعراب اسرائیل از کلینتون و هفت درصد از ترامپ حمایت کردند. این در حالی که سی و هفت درصد یهودیان از کلینتون و بیست و شش درصد از ترامپ حمایت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار