آخرین خبر‌ها از حوادث چهار شنبه سوری؛

آمار مصدومان 259 نفر/برخورد نارنجک به صورت مامور نیرو انتظامی پایتخت/ شمار قربانیان به 3 نفر رسید+تصاویر

حوادث چهار شنبه سوری را در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش اخبار حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه سوری سال 94 اطلاع رسانی می‌شود.

انفجار در خانه 2 طبقه 4 مجروح بجای گذاشت/ پرتاب خونین نارنجک به داخل منزل مسکونی

انفجار مواد محترقه در ساختمان مسکونی در ابوذر /ساعت 16:15

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ساعت 16:15 انفجار در منزل مسکونی در خیابان ابوذر به ستاد آتش نشانی اعلام میشود که سریعا یکی از اکیپ‌های مستقر در خیابان به محل حادثه می‌روند.

وی افزود: این حادثه در منزل مسکونی دو طبقه بود که یک جوان 20 ساله در حال درست کردن مواد محترقه باعث این حادثه می‌شود که خودش از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی می‌شود. 

ملکی خاطر نشان کرد: پدر و مادر جوان 20 ساله در طبقه دوم به دلیل شکسته شدن شیشه‌ها دچار اسیب دیدگی و یک خانم 50 نیز که در مقابل خانه مورد نظر زندگی می‌کرد به دلیل ایجاد صدای بلند دچار شوک زدگی می‌شود که همگی مجروحان به عوامل اورژانس تحویل داده می‌شوند.

پرتاب خونین نارنجک به داخل منزل مسکونی /ساعت 17:11

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: ساعت 17:11 در خیابان سیزده آبان خیابان رضازاده به علت پرتاب کردن نارنجک از بیرون به داخل منزل و شکسته شدن شیشه ها جوانی حدودا 20 ساله دچار اسیب دیدگی می‌شود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می‌گردد.

گفتنی است، آتش نشان‌ها محل را پس از ایمن سازی تحویل صاحب ملک دادند.

انفجار خونین بمب دست ساز در منطقه تجریش /ساعت17:30

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از انفجار دو بمب دست ساز در دو منطقه شمالی و جنوبی تهران خبر داد و گفت: این حوادث منجر به مصدومیت شدید دو نوجوان شده است.

حسن عباسی افزود: حوالی ساعت ۱۵ امروز وقوع دو انفجار به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام شد.

به گفته وی، دریکی از این حوادث که در منطقه تجریش روی داد، یک نوجوان 15 ساله دچار مجروحیت از ناحیه اندام های مختلف شد.

عباسی افزود: این مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در خصوص دومین حادثه که مربوط به انفجار یک بمب دست ساز در مناطق جنوبی تهران است گفت: دراین حادثه نیز نوجوان مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

19 مصدوم چهار شنبه سوری راهی بیمارستان شدند /ساعت 18:30

خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تاکنون 19 مورد مصدوم چهارشنبه سوری 94 داشتیم که 18 مورد آن مرد و یک مورد آن خانم هستند.

وی افزود: همچنین 12 مورد سوختگی گزارش شده است که بیشترین گزارشات مربوط به دو استان تهران و فارس است.

خالدی ادامه داد: میانگین سنی آسیب‌دیدگان زیر 20 سال است و بیشترین آسیب‌ها مربوط به صورت، چشم و دست‌ها است و تاکنون در کل کشور فقط یک مورد مصدوم بدحال داریم.

پسر بچه 13 ساله تحت مداوا در بیمارستان سوانح سوختگی /ساعت 18:56

مصطفی دهمرده‌نی رئیس مرکز سوانح سوختگی شهید مطهری، اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز دو مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند که یکی از آنها به صورت سرپایی درمان و مرخص شد. این فرد از ناحیه دست دچار حادثه شده بود.

وی افزود: انفجار مواد محترقه نیز سبب آسیب به صورت یک پسربچه 13 ساله شده و این فرد در حال حاضر تحت مداوا قرار دارد و به احتمال زیاد حداقل برای 6 ساعت در بیمارستان بستری خواهد شد.

وقوع 68 حادثه در پایتخت/ساعت 19:00

بر اساس ارسال گزارش آتش نشانی به باشگاه خبرنگاران جوان، تا ساعت 19 امشب 68 مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری رخ داده که 6 مورد آن مربوط به آتش سوزی منازل، 6 مورد آتش سوزی درخت و فضای سبز، 18 مورد آتش سوزی ضایعات، 28 مورد آتش سوزی سطل زباله، 4 مورد آتش سوزی وسیله نقلیه، 6 مورد نیز حریق سایر اماکن و دو مورد حادثه نیز ناشی از انفجار ترقه بوده است.

اولین قربانی یک مرد 45 ساله/ ساعت 19:25

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانش کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارداشت: متاسفانه تاکنون 27 شهروند شامل 24 مرد و 3 زن که دچار صدمه شده بودند، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه یک پسر جوان در مراغه از ناحیه دست قطع عضو شده است، گفت: یک مرد 45 ساله در منطقه رباط کریم نیز بر اثر هیاهو چهارشنبه سوری دچار ایست قلبی شد و قبل از رسیدن به بیمارستان جان سپرد.

به گفته خالدی بیشترین مصدومان چهارشنبه سوری 94 ، از ناحیه صورت و دست دچار آسیب دیدگی شده اند.

۱۰۷ آتش‌سوزی در چهارشنبه آخر سال پایتخت / ساعت 19:30

بر اساس ارسال گزارش آتش نشانی به باشگاه خبرنگاران جوان،  تا ساعت 19:30 ، 107 مورد حوادث شامل 11 مورد آتش‌سوزی منازل، 17 مورد آتش‌سوزی درخت و فضای سبز، 25 مورد آتش‌سوزی ضایعات، 38 مورد آتش‌سوزی سطل زباله، 6 مورد آتش‌‌سوزی وسیله نقلیه، 9 مورد سایر اماکن و 3 مورد نیز انفجار ترقه رخ داده است.

گفتنی است، در جریان این حوادث 8 نفر شامل 5 مرد و 3 زن دچار آسیب دیدگی شدند گه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتقال 12 مصدوم پایتخت به بیمارستان /ساعت 20:00

حسن عباسی سخنگوی اورگانس تهران در گفتگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص آخرین وضعیت حادثه دیدگان  چهارشنبه سوری پایتخت گفت: تاکنون (ساعت 20:00 ) براساس آمار وا‌حد‌های فعال اورژانس، 13 پایتخت نشین شامل 12 مرد و یک زن دچار مصدومیت شدند که تنها یک نفر از این افراد به صورت سرپایی در محل درمان و مابقی روانه بیمارستان شدند.

عباسی اذعان داشت: مصدومین پایتخت بیشتر از ناحیه دست و صورت (چشم) دچار سوختگی و جراحت شده اند.

آمار مصدومان چهارشنبه سوری 94 به 45 نفر رسید/ ساعت 20:15

طی گزارش تلویزیونی از شبکه خبر و از اتاق کنترل و فرماندهی اورژانس اعلام شد که تاکنون و تا ساعت 20:15 امشب سه شنبه 25 اسفند بالغ بر 45 نفر دچار مصدومیت شدند که 26 نفر دچار سوختگی از ناحیه سر و صورت، چشم و سر و گردن شده‌اند و یک نفر نیز وضعیت جسمی‌اش بسیار بدحال گزارش شده است.

پرتاب نارنجک به داخل خودرو در حال حرکت / ساعت 20:30

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی پیش یک مصدوم حادثه چهارشنبه‌سوری در حال به بیمارستان فارابی تهران مراجعه کرد که از ناحیه چشم و گوش رنج می‌برد.

بر اساس اظهارات فرد حادثه‌دیده وی در حال رانندگی در جاده ساوه بوده که ناگهان یک نارنجک به داخل خودروش پرتاب می‌شود.

سردار ساجدی نیا: تاکنون 40 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند/ ساعت 20:30

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین ساجدی نیا درحاشیه بازدید از قرارگاه امنیتی و انتظامی پلیس پایتخت ضمن رصد اقدامات انجام شده یگان های مستقر در شهر تهران بیان داشت: برابر گزارش های دریافتی و رصد دوربین های سطح شهر خوشبختانه تا کنون حادثه خاصی در سطح شهر تهران نداشتیم.

وی در ادامه گفت: براساس بررسی و اعلام نمایندگان نهادهای امدادی مانند اورژانس و آتش نشانی مستقر در قرار گاه تهران بزرگ تاکنون 40 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند که 19 مصدوم مربوط به شهر تهران و مابقی مربوط به شهرستان های استان تهران بوده است.

به گفته وی با توجه به آمار موجود هرساله شاهد آسیب دیدگی کودکان ونوجوانان هستیم که بودن توجه به آسیب مواد محترقه سلامت خود و خانواده  را به خطر می اندازند. لازم است در این خصوص خانواده ها ضمن کنترل و نظارت فرزندان آنها را از خطرات مواد آتش زا آگاه کرده و از بازی با این مواد خطرزا بر حذر دارند. همچنین از جوانان و نوجوان  می خواهیم به صورت کوچه محوری آسایش و آرامش خود و شهروندان را حفظ کنند.

137حادثه در تهران / ساعت: 20:31

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بر اساس اعلام آخرین آمار سازمان آتش نشانی تهران تعداد آتش سوزی ها و حوادث شب چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف کلان شهر تهران تا ساعت 20به 137 مورد رسید که بدون تلفات جانی بود.

شمار حوادثی که تا ساعت 20 امشب به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران گزارش شد به 134مورد آتش سوزی و 3 حادثه انفجار ناشی از ترقه بازی رسید که 18مورد آن آتش سوزی در منازل، 26مورد آتش سوزی فضای سبز، 32مورد آتش سوزی ضایعات، 41مورد آتش سوزی سطل زباله، 11 مورد آتش سوزی وسیله نقلیه و نیز 10مورد سایر اماکن بوده است.

در جریان ۳ حادثه انفجار ترقه در 3 نقطه از شهر تهران9  نفر شامل 5 زن و 4 مرد دچار آسیب دیدگی جسمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند

اولین مصدوم در شب چهارشنبه سوری در قزوین / ساعت 20:32

بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، یک جوان سی ساله مواد محترقه در دستش منفجر و مصدوم شد.

این فرد که دچار پارگی و سوختگی دست شده بود، پس از اعزام به مرکز  مورد درمان قرار گرفت.

اولین قربانی چهارشنبه سوری در رباط کریم جان سپرد/ قطع دست پسر جوان در مراغه/وقوع 107 حادثه در پایتخت

وضعیت وخیم دو مصدوم پایتخت در بیمارستان فارابی / ساعت 20:35

براساس صحبت‌های علی طباطبایی رئیس بخش اورژانس بیمارستان فارابی تاکنون(ساعت 20:35) حدود 47 نفر به بخش اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده و 5 تن از این افراد در بیمارستان بستری شدند.

همچنین وی از وخامت حال دو مصدوم خبر داد که هرکدام به شدت از ناحیه چشم دچار جراحت شدند و احتمال نابینا شدن آنان وجود دارد.

آتش چهارشنبه سوری دامن خبرنگار را گرفت / ساعت 20:45

باشگاه خبرنگاران جوان: خبرنگار قزوین در حال تهیه گزارش از چهارشنبه سوری دچار حادثه و به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد، هم اکنون این خبرنگار تحت درمان است و خوشتبختانه در شرایط مناسبی به سر می‌برد.

یک جوان به شدت دچار سوختگی در تهران شد/ ساعت 20:50

بر اساس گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه علمی باشگاه خبرنگاران جوان، یک جوان به شدت دچار سوختگی از ناحیه دست و صورت و پا شده بوده به بیمارستان شهید مطهری مراجعه کرد و هم اکنون تحت درمان است.

اولین قربانی چهارشنبه سوری در رباط کریم جان سپرد/ قطع دست پسر جوان در مراغه/وقوع 107 حادثه در پایتخت

۴۶ مصدوم در حوادث چهارشنبه سوری پایتخت / ساعت 21:15

دکتر رضا پایدار در حاشیه بازدید از بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری، در جمع خبرنگاران گفت: تعداد مصدومان ناشی از حوادث سوختگی مراسم چهارشنبه‌ در تهران تاکنون ۴۶ مورد بوده است.

وی افزود: ۲۴ نفر به بیمارستان سوختگی شهدای یافت‌آباد مراجعه کرده و ۱۷ مورد سوختگی در بیمارستان فاطمه زهرا(س) گزارش شده است.

پایدار گفت: تعداد مصدومان انتقالی به بیمارستان سوختگی شهید مطهری نیز تاکنون ۵ مورد بوده و خوشبختانه تاکنون کسی در این زمینه جان خود را از دست نداده است.

مصدومیت 4 تن در مراسم چهارشنبه سوری بابل/ ساعت 21:16

مهدی غلام نیا روش با اعلام این خبر اظهار داشت : اورژانس 115 بابل با 13دستگاه  آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه امبولانس پشتیبان و 45 پرسنل فوریت های پزشکی ار مسیر پرتردد و مکان شلوغ که بیشترین اتفاقات چهارشنبه سوری سالهای قبل در این مکانها  رخ داده ، مستقر شده است .

وی افزود : این مراسم تاکنون چهار موردحادثه داشته ، که دو زن 45 و  53ساله و زن باردار35 ساله و مرد 71به علت صداهای انفجارهای مواد منجره دچار شوک عصبی  وقلبی شده است . 

برخورد نارنجک به صورت مامور نیرو انتظامی / ساعت 21:20

دقایقی پیش یک مامور انتظامی تهران بزرگ در حین انجام وظیفه دچار حادثه شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، این خبر را تایید کرد.

تکمیلی: 
پرویز نمازی در گفت‌وگو  با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: لحظاتی پیش یک نفر نیروی پلیس که از ناحیه دست و صورت به دلیل پرتاب نارنجک دچار حادثه شده بود به اورژانس بیمارستان مطهری منتقل شد. 
 
وی افزود: این فرد در میدان هفت‌حوض دچار حادثه شده و پرتاب نارنجک دستی به سمت وی سبب آسیب به‌دست و صورت او شده است. 

مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری با اشاره به اینکه مأمور پلیس دچار سوختگی 15 درصد شده است، خاطرنشان کرد: این مصدوم در حال حاضر تحت درمان قرار گرفته و در بیمارستان بستری می‌شود.
برخورد نارنجک به صورت مامور نیرو انتظامی پایتخت/اولین قربانی چهارشنبه سوری در رباط کریم جان سپرد+تصاویر

انتقال ۱۰۵ مصدوم پاتیخت به بیمارستان فارابی/ ساعت 22:00

جباروند رئیس بیمارستان فارابی، در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حوادث چهارشنبه سوری امسال گفت: تا این لحظه 105 مصدوم به بیمارستان فارابی منتقل شده‌اند.

وی افزود: 13 نفر از این مصدومان آسیب‌جدی دیده‌اند،‌ البته چشم آنها تخلیه نمی‌شود، ولی آسیبی که به چشمشان وارد شده  جدی است و نیاز به‌عمل‌های دوم و سوم دارد.

جباروند تصریح کرد: در حال حاضر 8 تخت جراحی بیمارستان فارابی فعال بوده و پزشکان مشغول جراحی هستند.

رئیس بیمارستان فارابی خاطرنشان کرد: مصدومان و همراهان آنها پس از وقوع حادثه و مصدومیت به هیچ عنوان محل آسیب‌دیدگی را دستکاری نکنند و زخم را به هیچ عنوان شستشو ندهد.

وی افزود: بهترین اقدام پس از آسیب‌دیدگی، بستن چشم مصدوم با یک پد محافظ و انتقال سریع او به بیمارستان است.

انفجار هولناک ترقه در دستان جوان 20 / ساعت: 22:05

سخنگوی مرکز مدیریت اورژانس 115 مازندران در گفتگو با خبرنگار ما(مازندران) گفت: وقوع انفجار ترقه در دستان جوان 20 ساله دقایقی قبل به مرکز پیام اورژانس 115 آمل اطلاع داده شد ،که بلافاصله کارشناسان فوریتهای پزشکی از پایگاه ایزشهر به محل حادثه اعزام شدند.

اشکپور افزود: این حادثه که در ایزد شهر اتفاق افتاد باعث آسیب شدید دو انگشت این جوان شد.

وی گفت: مصدوم پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی نور منتقل شد.

برخورد نارنجک به صورت مامور نیرو انتظامی پایتخت/اولین قربانی چهارشنبه سوری در رباط کریم جان سپرد+تصاویر

دو مصدوم بد حال وارد بیمارستان مطهری تهران شدند/  ساعت 22:30

گزارشات دریافتی مردمی حکایت از آن دارد که دو مصدوم بدحال که حدودا 20 تا 25 سال سن دارند به همراه خانواده‌شان جهت مداوا وارد بیمارستان شهید مطهری تهران شدند.

گفته می‌شود، این مصدومان از ناحیه صورت و دست و قفسه سینه دچار سوختگی شده‌اند که هم اکنون تحت درمان هستند.

برخورد نارنجک به صورت مامور نیرو انتظامی پایتخت/اولین قربانی چهارشنبه سوری در رباط کریم جان سپرد+تصاویر

آمار مصدومین چهارشنبه سوری کشور به 160 تن رسید / ساعت 22:30

براساس گزارشات اورژانش کشور ، شمار مصدومين حوادث چهارشنبه سورى كه در بيمارستان هاى سراسر كشور تحت مراقبت هستند به ١٦٠ نفر رسيد(از این تعداد 144 نفر مرد و 16 نفر خانم هستند)

خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در شهرهای مراغه، قزوین، ایزدشهر مازندران و تهران 6 نفر دچار قطع عضور شدند که 3 نفر از این افراد پایتخت نشین بودند.

وی افزود: در میان افراد قطع عضو شده یک دختر بچه 3 ساله نیز به چشم می‌خورد که چند انگشت خود را از دست داده است.

سخنگوی اورژانس کشور تاکید کرد: تهران ، قزوین و کرمانشاه رکوردار حوادث چهارشنبه سوری هستند و تاکنون به آمار فوت شدگان اضافه نشده است.

برخورد نارنجک به صورت مامور نیرو انتظامی پایتخت/اولین قربانی چهارشنبه سوری در رباط کریم جان سپرد+تصاویر

وقوع 240 مورد آتش سوزی در پایتخت/ ساعت 23:00

سعید شریف زاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران در ستاد فرماندهی آتش نشانی پایتخت در رابطه با آمار صدمات چهارشنبه سوری امسال در جمع خبرنگاران گفت: از ساعت 17 تا 22 امروز 240 مورد آتش سوزی به این سازمان اعلام شد که سال گذشته 247 مورد آتش سوزی اتفاق افتاده بود و امسال آتش سوزی ها ۷ مورد کاهش داشته است.

وی افزود: پارسال در این مدت 4 مورد انفجار به سازمان آتش نشانی اعلام شد که امسال یک مورد کاهش یافته است.

وی در رابطه با آمار تلفات و مجروحین نیز گفت: سال گذشته از ساعت 17 تا 22 سه شنبه پایان سال 9 نفر در حوادث مصدوم و یک نفر کشته شد که امسال تعداد مصدومان به5 نفر کاهش یافت و خوشبختانه تا ساعت 22 فوتی نداشتیم.

شریف زاده گفت: این کاهش حوادث و تلفات حاصل همکاری خوب هموطنان است و نشان می دهد اصول ایمنی در مردم نهادینه شده است. برخلاف حوادث تلخ چهارشنبه سوری های قبل شاهد کاهش حوادث و تلفات بودیم که انفجارهای روزهای گذشته نشان داد مواد محترقه روی دست تولیدکنندگان مانده و مردم تمایلی به استفاده از مواد محترقه دست ساز ندارند.

به گفته وی؛ نمایندگان دستگاه های امدادی و پلیس در ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی حضور داشتند.

آمار قربانیان چهارشنبه سوری به 3  نفر رسید/ آمار مجروحین 198 نفر / ساعت 23:35

مجتبی خالدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به آخرین وضعیت مصدومان کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون (ساعت 23:00) آمار مصدومان چهارشنبه سوری به 198 نفر رسید که در این تعداد 180 تن مرد و مابقی زن هستند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: با مرگ یک جوان 20 ساله در شهر رشت ، آمار قربانیان به 2 نفر رسید.

به گفته وی ،‌تهران همچنان در صدر تلفات چهار شنبه سوری قرار دارند و تاکنون نیز آمار افراد قطع عضو شده به 15 تن افزایش پیدا کرده است.

8 مصدوم در بیمارستان شهید مطهری بستری شدند / ساعت 23:40

پرویز نمازی مدیر روابط عمومی بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری گفت: تا ساعت 23:15، 50 مصدوم به اورژانس این بیمارستان مراجعه کردند.

به گفته وی تنها 8 نفر از مصدومان در بیمارستان بررسی شدند و 3 نفر نیز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم به سایر بیمارستان‌ها منتقل شدند.

یک آتش نشان به مصدومان چهارشنبه سوری پیوست/ ساعت 23:55

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛ بر اساس گزارش‌های مردمی از بیمارستان فارابی یک اتش نشان دقایقی پیش به بخش اورژانس مراجعه کرد و از ناحیه چشم  درد می‌کشید.

گفته می‌شود، این آتش نشان در منطقه ابوذر تهران در حین انجام وظبفه بوده که با برخورد یک نارنجک دستی دچار آسیب دیدگی می‌شود.

هم اکنون این آتش نشان در حال مداواست و خوشبختانه آسیب جدی او را تهدید نمی‌کند.


آمار مصدومان چهارشنبه سوری به 211 تن رسید/ ساعت 00:10



مجتبی خالدی درباره آخرین آمار مصدوم‌شدگان حوادث چهارشنبه‌سوری در سراسر کشور گفت: در حوادث امشب 211 نفر شامل 198 مرد و 13 زن مصدوم شده و به اورژانس مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان این که عمده مصدوم شدگان سنی کمتر از 20 سال داشته‌اند، گفت: یکی از مصدومان که 14 سال سن دارد، وضعیت وخیمی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۳ تير ۱۳۹۵
یه ذره جنبه هم خوبه به خدا.. واقعا نمیشه جوری برگزار شه این مراسم که همه لذت ببرن و اسیب نرسه به کسی.. بمب چیه اخه مگه جنگ جهانیه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
قبل چهارشنبه سوری اگه بهشون حرف بزنی میگن تو ترسویی تو هیچی حالیت نیست و فلان. آقای پرویز پرستویی کمپین راه انداخته بود واسه مقابله. کامنت هاشو که خوندم هوش از سرم پرید. با طرف دعوا داشتن چرا اینو گذاشته... بفرمایین، اینم نتیجه ی سرگرمیتون... به نظرتون می ارزه واسه چن دیقه هیجان خودتون و مردم بی گناهو بدبخت کنید؟... حالا این حرف ها رو ما می زنیم، سال بعد بدتر میشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
پرسنل ایثارگر و خدوم نیروی انتظامی در این شرایط باید مجهز به کلاه مخصوص و محافظ باشند امیدوارم عامل این حادثه هر چه سریعتر دستگیر بشه و به اشد مجازات برسه باید طوری با این جانی برخورد شود که احدی جرات حمله به مامور قانون رو نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
من فکر میکنم که اگر یه شرکت خصوصی یا دولتی(فرق نمیکنه)عهده دار برنامه ها و جشن های ملی باشن،دیگه این اتفاقا نمیوفته.
اینطوری همه چیز کنترل شده برگزار میشه.
مثلا میتونن همین شرکت ها افرادی رو آموزش بدن که با آتش هنر نمایی کنن.
از این جور برنامه ها خیلی میشه داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
نهایت بی فرهنگی هستش این چه وضعشه یکمم شعور داشته باشن خوبه بعد ادعای کشور با فرهنگی میکنیم :/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
باعرض سلام .جای تاسفه که پایتخت ایران عامل و بانی و مسبب این همه اتش بازیهاس..جوانان پایتختن که چهارشنبه سوری اروم رو به انفجار کشوندن نه بقیه شهرهای ایران عزیز...من از گیلانم و این کارا توی استانمون کم رنگه..لطفا تهرانیا یکم با فکر و عقل کار کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
خدا کنه سال بعد اونایی که از این ابزارها مثل نارنجک و... استفاده می کنن نباشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
من نمیدونم هرسال این حوادثه.
چرا اینا درس نمیگیرن .عقل ندارن ؟شعور ندارن ؟
آدم عاقل فقط یه بار اشتباه میکنه یعنی اینا متوجه نیستن دارن چه بلایی سر خودشون میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
ادمهايي كه عقل ندارند نبايد كمكشان كرد چقدر هشدار ميدهند اما نميفهمند
Germany
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
باسلام....به نظر من دولت تمام بیمارستانهاومراکزدرمانی رابایدتعطیل کندوخاتوادهاملزم به حفظ قرزندان خودباشند زیراامروزه خانواده هابه علت مشغله زیادبرعملکردفرزندان خودنظارت ندارندواین باعث اینهمه ناهجاری درجامعه امروزی ماشده است
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
مگه زخمی های چهارشنبه سوری مجبورند که خود را کشته ویا زخمی می کنند هم خودشان را بدبخت می کنند هم یکی دو نفر دیگر را ما که تو خانه نشستیم تلویزیون نگاه کردیم گفتیم و خندیدیم گذشت چه فایده که خودشان را بد بخت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
واقعا تاکی دنیاباید شاهد این بی فرهنگی بعضی از افراد جامعه ماباشه که این بی فرهنگی بعضی ازافراد به پای تمام ملت ایران نوشته میشه همین کارارو میکنیم که تحریم میشیم همین کارارو میکنیم که کشورهای اروپایی به مردمشون میگن به ایران سفرنکنیدچون امنیت جانی ندارید. چرااین حرفارو میزنن ازخودتون سوال کردین. چون میگن ایرانیا ادمایی هستن که به خودشونم رحم نمیکنن چه برسه به غریبه ها. نکنید این کارارو ابروی کشورمون توسطح بین الملل وجهان نبریم این ترقه بازیا و وحشی بازیا مال قرون وسطاست نه عصر اینترنت وتکنولوژی. یه ذره برای رضای خدا به کارایی میکنید قبلش فکرکنید به عواقب کارتون. نکنید این کارارو زشته قبیحه. واقعازشته که بخواهیم ابروی ایران با این تمدن عظیم تودنیا بااین وحشی بازیاازبین ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
بیچاره انسان های مظلوم که درگیر این سوختگی ها شده اند. خداوند عقل و شعور به این آدم ها بده تا دست از این کارها بردارند. دیشب که میدان جنگ بود و از ترس نمی شد بیرون رفت. واقعاً بخش قضایی نباید کاری انجام بده؟ تا کی باید شاهد این اتفاق ها باشیم؟
Kazakhstan
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
چرا نیروی انتظامی اینا رو نمیگیره تا آخر تعطیلات داخل زندان باشن برای همه درس میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
دیشب ی از خدا بی خبر ی گاز اشک آور انداخت تو پارکینگ ساختمون ما تو فلـاح ما تو خونه با ی بچه ی 8 ماهه داشتیم میسوختیمو اشکمون درومد..........تو خونمونم امنیت نداشتیم
از کی و ب کجا شکایت کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
اللهم عجل لولیک فرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
توی مملکتی که آقا صاحب الزمان عج الله صاحب آن است چقدر زشت است به خاطر یک رسم غلط اینگونه خودمان را درگیر کنیم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
اصلا نباید بهشون خدمات امدادی بدهند.مگر اینکه جریمه بشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
انشا الله خداوند قبل از همه چیز عقل را از انسان نگیرد و گرنه بمیره بهتر از اینه که زنده باشه و این وحشی گری ها را بوجود بیاره و عده بی گناه قربانی این حوادث شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
فایده نداره باید ریشه ای قضیه رو حل کرد ۱ سال حبس بذارند دیگه کسی نمی آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
تو امت اسلامی اجرای آیین زرتشتی و قالب کردن آن به نام آیین باستانی واقعاً مسخره است ، ما دم از ولایت فقیه و شیعه میزنیم اما شیعه بودنمون در حد 10 روز محرمه.
در قرآن آمده که شراب حرام است و دیگر موارد به دلیل اینکه به افراد آسیب میزند چرا این آئین مسخره و بدون سود را مردم اجرا میکنن و کسی جلوی آن را نمیگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
احسنت رفیق دمت لایک
تازه هم اون ده روزمحرمو اکثراحرمتشونگه نمیدارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
این یعنی جاهلیت و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
چهار شنبه سوری جشن خوبیه و از آداب و رسوم زیبای ایران هست اما نه اینجوری اینها ترقه بازی رو با چهارشنبه سوری اشتباه گرفتن آزار و ازیت مردم که چهارشنبه سوری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
بجای فحش دادن.بیاید از ریشه درست کنید.ورود این مواد قطع کنن تا کسی نتونه بفروشه اگر واقعا به فکر مردم هستید تا جوان ها نرن دنبالش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
چرا کسانی رو که اینجور باعث وحشت و مرگ و صدمه زدن به ملت میشن اعدام نمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
به نظرم باید فرهنگ سازی بشی،آخه چقد نیروی انتظامی جلوشان وایسته،بعدشم درگیری میشه حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
امشب فهمیدم ملت تو سوریه و یمن چی میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
با سلام ؛ چهارشنبه سوری هر چی خودتون گفتید به چهارشنبه سوزی تبدیل شده این که هیچ در کل چهارشنبه سوری تو دین وایین ما نیست چهارشنبه سوری دین اتش پرستان است نه دین مقدس اسلام و هر چیزی که در دین اسلام حرام باشد بلایایی هم دنبالش هست وطبق فرمرموده ی پیامبر فقط دو عید داریم عید فطر و عید قربان اگر مسلمانیم اگر مسلمان نیستم همین کارو ادامه بدیم تا جان خود وجان دیگران رو به خطر بیندازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
احسنت گل گفتی رفیق حرف دلموزدی اخه این همه سال مردم عرب دارن عیدفطرومیگیرن ولی همچین رسومات اتش پرستی وخرافات ندارن بخاطرهمینم عیدشون پربرکته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
با سلام
واقعا متاسفم
تا حالا دارن ترقه میزنن
خیلی سخته
کی دیشب فکرشو میکرد که فردا شب میسوزه یا قطع عضو میشه
اون سرباز چه گناهی کرده که باید ترقه به صورتش بخوره
واقعا از خدا و امام و رهبر و مردم خجالت بکشید
آخه ترقه هم شد تفریح
این پولی که میدی واسه ترقه برو گوشت بگیر کباب کن بخور
با تشکر
رسول اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
نمیدونم چی بگم
با وجود همسر باردارم امروز برام یک عمر گذشت با صداهای انفجارشون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
کم کاری شهرداریهای هست که ایده جدیدی ندارن،خلاقیت ندارن این جور مراسمها را اداره کنن من و شما
عزیزان
هیچ وقت نمیتوانیم با یک نوجوان 15 ساله تا جوان 20 ساله که پر از انرژی هست خودمون را مقایسه کنیم

کم کاری شهرداریهای

نبود نوآوری در تلویزیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
تو هشت سال جنگ تحمیلی این همه تلفات نداریم که الان تو چهارشنبه سوری داریم میبینیم
خدایی یکی از دوستام امشب ساعت 11 اومد میشم کلا تو باند بود نزدیک بود جونش رو ازدست بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
انشاا... خدا شفاشون بده ولی سرمایه زیادی رو از دست دادن سلامتی
خدا کنه خوب بشن
خدا رودر نظر بگیریم اینکارونمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، به کمک وزارتخانه های مختلف وبرنامه ریزی میتواند در کاهش حوادث موثر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
اگر نیروی انتظامی برخورد نکنه خودش آسیب میبینه انشا اله برای سال آینده از یک ماه قبل صدا وسيما با نیروی انتظامی برنامه ریزی کنند شاهد حوادث کمتری هستیم هر شب مردم را مطلع کنند، البته از آموزش وپرورش، و وزارت علوم هم دعوت کنند،،،،،،، این کار عزم ملی میخاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
درسته که دارن کار اشتباهی می کنن و باید توسط نیروی انتظامی باهاشون برخورد شه و تنبیه شن ولی بهتره براشون دعا کنید که انشالله براشون اتفاقی نیفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
قبلاً یه بوته بود و قاشق زنی تمام بی مزه و شورش را درآورد ن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خدا شاهد چند تا شیشه خانه مان شکسته توی خانه هم امنیت نداریم قانونی برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
وقتی ترقه ها را علناً می فروشند و نیروی انتظامی چیزی نمیگه و وقتی که قانون سختگیرانه در ارتباط با مواد محترقه وجود نداره، وضع ما بهتر از این نمی شه.
باید جریمه های زیاد برای افراد قاچاقچی این مواد گذاشته شود.
Germany
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
یه دیونه بودگندم همه را آتیش زده بود یه نفرکه گندمش آتیش نگرفته بود به دیوانه گفت گندم داخل آن دیواررا آتیش نزنی دیوانه گفت :مگه داخل دیوار گندم است.اینو گفتم بخاطراینکه وقتی یه چیزی را زیادبگویداگه کسی فراموش کرده خودمان ازسه روزقبل یادش میاوریم که بره ترفه برای چهارشنبه سوری آماده کنه .کمترحرف بزنیم بیشتر عمل کنیم ترقه ازمغازه خریده میشه مغازه ها هم جلو چشم همه البته دیگه تمام شده برای سال بعد سال نو مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
وقعا جای خجالت دارد اسایش واحتی مردم راصلب می کنند /به جامعه و روح وجسم مردم آسیب می زنند درود بر نیروی انتضامی زحمتکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
ایکاش شهرداری درفضای باز جاهایی برای برگزاری درست این شب تعبییه کنه تابجای آماده باش نیروی انتظامی وهزینه مالی وجانی شاهداین مصیبتانباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
اگه برای استفاده کنندگان مواد محترقه وبرای فروشندگان آن جرایمی نقدی و.... درنظربگیرند کمترشاهد حماقت یک عده احمق میشیم که به خودشون اجازه میدن سرنوشت دیگران راهم به بدبختی بکشونند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
اگر کشته های وزخمی های تصادفات و وچهارشنبه سوری سالم و زنده بودن و درعراق و سوریه به جنگ داعش می رفتند یک روزه داعش از صحنه روزگار محو می کردند باید هم وطنان عزیز جان وسلامتیشان را مفت از دست ندهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
رسم ایرانیان در چهارشنبه سوری این بوده که چند تا آتش خیلی کوچک درست میکردن و اشعاری میخوندن و از رویش می پریدن . نه اینکه ترقه بازی و مواد منفجره بازی کنند . این کار اشتباه است و آیین زیبای ایرانی را خراب میکند . هم وطنان به به ایین سنتی ایرانی این مراسم را برگزار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
عزیزمن این رسم اتش پرستان دوره هخامنشیان و زرتشتیان بوده نه رسم ایرانیان مسلمان الان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
واقعا این کارا بی عقلیه چرا عاقل کند کاری که بازارد پشیمانی به خدا این چند ساعت به خیال خودشون تفریح نا سالم ارزش یه عمر پشیمونیو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
واقعا این کارا بی عقلیه چرا عاقل کند کاری که بازارد پشیمانی به خدا این چند ساعت به خیال خودشون تفریح نا سالم ارزش یه عمر پشیمونیو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
چرا توبیشترکارامون افراط وتفریط میکنیم!کاش اصلا چارشنبه سوری وجود نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
چارشنبه سوری اصلا رسم زرتشتیان وهخامنشیان واتش پرستان اون زمان بوده ولی متاسفانه مردم مسلمان ایران بدون اینکه تحقیق کنن که منشااین خرافات چیه این روزنحس روجشن میگیرن واون روجزومراسم سنتی میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خداییش اگه رسانه های داخلی خودمون یک فیلم سینمایی ایرانی مثل کوچه بینام یا من سالوادور نیستم رو پخش میکردن شاید 80% از اون جوان هایی که دچار حادثه شدن الان خونه بودن . و ( از دیدن یک فیلم لذت میبردن تا از نارنجک لذت ببرن)
خداییش اگه یک فیلم قشنگ که روی پرده سینماست رو خریداری میکردن و توی شبکه های خودمون پخش میکردن الان تلفات کم تریی داده بودیم .......باتشکر .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
بعضی مناطق واقعا شبیه منطقه جنگی!!
این همه حادثه اتفاق می افته آخه چرا درس نمیگرین!!!
Germany
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
براستی نام این موجودات را چه میشود گذاشت؟ تا کجا خوی حیوانی و دیوسیرت را رها کرده ایم که اینگونه جان دیگران را به خطر میاندازیم آرامش، آسایش و امنیت را از دیگران سلب میکنیم براستی به چه اصولی اعتقاد داریم و به آن پایبندیم؟ کدام حیوان وحشی نارنجک را در صورت دختر 24 ساله ای میترکاند؟ وای بر ما که نام انسان را با خود حمل میکنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
این نشانه عدم هوشمندی چنین افرادی است چون انسان هوشمند، از گذشته درس و عبرت می گیرد و دوباره آن را تکرار نمی کند. باعث تاسف است. چرا جلوگیری نمی شود؟ چرا جرایم سنگین برای این افراد در نظر گرفته نمی شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
من فکر میکردم میدان جنگه . ما تو سنندج زندگی میکنیم و خدا رو شکر تلفات کم دادیم ولی نیروی انتظامی خیلی کم درگیر میشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
من فکر میکردم میدان جنگه . ما تو سنندج زندگی میکنیم و خدا رو شکر تلفات کم دادیم ولی نیروی انتظامی خیلی کم درگیر میشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
واقعا جای خجالت داره
شبیه آدمای جنگ زده شدن
والا من الان 20 سالمه یه بار نشد یکی رو تو روستامون ببینم که اینجور بلاها سرش بیاد
هر سال چهار شنبه سوری فقط یه آتیش کوچیک تو روستامون روشن میکنیم از روش میپریم ...بعد به خوبی و خوشی میریم خونمون...
واقعا جواب خدا رو چی میخواید بدید
بگید تو جشن زدم هم خودمو ناقص کردم هم دیگران رو؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
این پلیسا زرنگن جلو اینا رو بگیرن .ن اینکه دوربین بزارن جریمه های میلیاردی چاپ کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
پلسی کم کاری کرده ولی باورکن تو اون شب ازدست پلیس هم کاری برنمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خواهشا بیاید یه فکری بکنیم که این کارا عاقبتش چه سودی داره؟اخرش که چی بشه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
ما گاو بازی اسپانیایی ها رو مسخره میکنیم هیچ کس نیست به چهارشنبه سوزی خودمون بخنده واقعا به بهانه رسم وروسوم چه کارهایی که نمیشه
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
من یک زرتشتی ایرانی هستم.این رسم چهارشنبه سوری ما نیست،اگه حکومت به رسمیت بشناسد این جشن بزرگ را و خود شهرداری برنامه های ویژه و شاد و خانوادگی ترتیب بدهد و باعث سور و نشاط مردم شود این اتفاقها نمی افتد.باید صدا و سیما به اصل چهارشنبه سوری بپردازد و فرهنگ سازی کند.باید به مردم زیبایی این رسم را یاد داد.متاستفانه گویا بعضی ها وقتی کسی آسیب میبینه خوشحال میشن چون میتوانند به این بهانه این رسم شادی و زیبای ایرانی را زیر سوال ببرند.از توجهتان و تارنمای مفیدتان سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
لایک به سخن متین شما ایرانی عزیز .
Spain
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
سلام جناب زرتشتی محترم مه همه در یک کشور مسلمان زندگی میکنیم و در همه ادیان ازیت و ازار مردم به هر نحوی جرم و گناه حساب میشه انی چهار شنبه سوری هم رسم نیست یه خرافه هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
صدا و سیما هم کم کاری کرد امسال، نه فیلم جذابی که مردم دوست داشته باشن گذاشت نه برنامه جالبی که مردم پای تلویزیون بشونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
یعنی بنظرت اگه پرکاری میکردوبرنامه هاوفیلمای مفید می گذاشت این اتفاقانمیفتاد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
سلام.به نظر من باید از طرف دولت جاهایی تعبیه بشه که خانواده ها برای آتش بازی برن اونجا و همچنین ترقه های استاندارد توزیع بشه.همچنین این مناطق باید دور از مناطق مسکونی باشه چون اون بنده خدا که تو رباط کریم فوت کرده به خاطر سر و صدا بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
این وحشی بازی ها تا کی؟
Iraq
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
به جای خرج این همه ترقه برید به افراد تهی دست و نیازمند کمک کنید این شب عیدی بتونه میوه و شیرینی بخره. ترقه شد چی هم با جانتون هم با مالتون انگار زمان جنگ تحمیلیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
یا امام زمان تو جنگ هم اینقد تلفات نداریم آخه این دیگه واقعا بی فرهنگیه خوب یه آتیش روشن کنین از روش بپرین دیگه این ترقه ها چیه ؟ ترقه نیس موشک کروزه
Iran (Islamic Republic of)
علیرض
۰۰:۴۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
والله از موشک کروز هم اونورتره . خداشاهده چنان انفجاری تو کوچه ما رخ داد که بقدری شدید بود خونه لرزید. صداش هم که دیگه نگو . یک لحظه چنان ترسیدم که قلبم وایساد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
با نوشتن حل نمی شود.چند روز قبل صدا و سیما نشون میداد که این کارها را نکنن ولی کو گوش شنوا.از صدا و سیما از اطلاع رسانی دقیق و قوی تقدیر تشکر می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
این صدا سیما که میگه بده چرا راهکار درستشو نشون نمیده؟ ما برای چیزی که میگیم نکن باید راهکار درستش بگیم آیا این صداسیما موفق بوده؟
Germany
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
متاسفانه آدم وقتی به ی کاربد و خطرناک عادت کنه دیگه به این راحتیا نمیشه بیخیالش شد...
حاضریم صبح تاشب تو این خیابونا ترقه بازی کنیم ولی بگن دورکعت نماز بخون انگار دنیا میخاد رو سرمون خراب بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
جوانان مترسد فرصتی هستند تا عقده های درونی خود را تخلیه کنند و این متاسفانه باعث این خسارات جبران ناپذیرذ جانی میشود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
اخه توکدوم کشور این کارا میشه اینم شد بهانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
اگر قوه قضاییه و دولت خشن برخورد کند و سنگین ترین مجازات هارو اعمال کنه کنترل میشه و اینکه وزیر بهداشت هزینه های مصدومیت چهارشنبه سوری رو ده برابر کنه و از جای دیگه ببخشه وسنگین ترین برخورد هارو بکنن تا حدودی درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
نه عزیزم همش نیست باید فرهنگ سازی بشه باید تو کتابا فرهنگ صحیح ایین باستانیمون بیاد و از کودکی ایین زیبای ایرانی رو نشون بچه ها بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
قابل توجه اونایی که ادعای پایبندی به آداب و سنن ملی دارن و همین که پای مراسم مذهبی می آد وسط صداشون در می آد ولی با دامن زدن به این خرافات همه رو توی دردسر میندازند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
هر چیزی به صورت نادرستش اشتباه هست. و رسم باستانی ما هم این نیست و خیلی جاها پاک و عالی برگزار میکنن. مقصر کیست؟ چه کسانی سود می برند؟ آیا فرهنگ سازی شده؟ چقدر به مردم نشون دادیم که چه مراسم زیبایی هست و چه نیات خیری می تونه در بر داشته باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
مأمورین انتظامی باید جلوی این افراد رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۸:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
چرا هر چی میشه میندازین سر نیروی انتظامی؟؟؟!!!باید آموزش داده بشه.کی اومدن یک ساعت تو مدارس،دانشگاهه،ادارات،صدا و سیما برنامه گذاشتن واسه آموزش؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خدا به خیر بگذرونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
بهتراست به جای " ادامه دارد " در انتهای خبر بنویسید "انشاا... ادامه نداشته باشد"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
مردم تو خونشونم امنیت ندارن؟ خجالت بکشین. جمع کنین این مسخره بازیارو. دیگه چرا تو خونه ی مردم نارنجک میندازی؟ میخوای بترکی خودتو داغون کن نه بقیرو!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
حقشونه که بسوزن و بمیرن ، امروز صداهای ترقه که میشنیدم فحش میدادم تو دلم بهشو.... همه اینها حق الناس هست... لعنت به جوانان لاابالی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
واقعا" که . پرت کردن نارنجک تو ماشین سواری در حال حرکت !!!!! چه عواقب وحشتناکی که میتونه داشته باشه. تو رو خدا نکنید. گناه داره . حق الناسه. آخه چه گناهی کرده. من خودم با وجود داشتن 50 سال واقعا" از این صداها میترسم. خوب آن مرد 45 ساله که بر اثر شنین صدای مهیب و ترس سکته کرد و مرحوم شد چه گناهی کرده بود؟ خانواده اش چه گناهی کردند ؟ بخدا اسم این کار ها تفریح نیست . ناجوانمردیه . بی شرافتیه. بی وجدانیه. نامردیه. و مطمئن باشه کسی که اینکارو کرده آه و نفرین اون خانواده دیریازود یقه شو میگیره.
آخرین اخبار