رادیو تلویزیون در اسفند ماه 94؛

از درگذشت حاج فرج تا «دورهمی» بازیگران طنز

رادیو تلویزیون در اسفند ماه 94 با خبر درگذشت کارگردان «یوسف پیامبر» روبه رو شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزهای پایانی سال رادیو و تلویزیون با چینش برنامه هایی جدید و جذاب سالی نو را برای مخاطبان خود رقم میزنند. از ویژه برنامه های تحویل سال گرفته تا برنامه هایی با مضمون محیط زیست برای سیزدهمین روز از عید نوروز. 

اما خبری ناگوار درست در اواسط اسفند ماه بود که خبر فوت فرج الله سلحشور در کنار تیتر های ریز و درشت انتخابات، داغی دیگر بر بدنه ی سینما و تلویزیون ایران گذاشت.

سلحشور که مدتی را بر اثر بیماری سرطان در بیمارستان بستری بود صبح روز 8 اسفند ماه با تلویزیون و پرده ی نقره ای سینما خداحافظی کرد.

شبکه یک سیما 
اسفند ماه را با پخش سریال «شیوع»، ساخته ی محمود معظمی شروع کرد. در این مجموعه تلویزیونی 12 قسمتی سید مهرداد ضیایی، عبدالرضا اکبری، شهرام عبدلی، جعفر دهقان، لاله اسکندری، محسن افشانی، رحیم نوروزی، کمند امیرسلیمانی، سیدجواد هاشمی، ابوالفضل همراه و سیروس میمنت ایفای نقش می کردند. 

شبکه دو سیما
این شبکه تلویزیونی با اجرای احسان کرمی لحظات تحویل سال را در تالار وحدت با حضور اهالی هنر و فرهنگ جشن می گیرد.

برنامه «و اینک بهار» کاری از گروه نهاد اجتماعی شبکه دو سیما است که در سه بخش زمان‌بندی از ساعت 21 تا 22 شب سال نو و از ساعت 23:30 تا 8 صبح لحظه سال تحویل و سپس بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تا ساعت 10 صبح اول فروردین به روی آنتن می‌رود.

و اما در ادامه، این شبکه با مجموعه تلویزیونی «برادر» به کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری روایتی از ورود غیر قانونی برنج های مسوم با ایفای نقش بازیگرانی چون؛ حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، کامبیز دیرباز، سوگل طهماسبی، سهیلا رضوی و ... آماده پخش برای ماه مبارک رمضان می شود.

شبکه سه سیما
پس از جشنواره های رنگارنگ سینما و موسیقی،‌ احسان علیخانی با برنامه «سه ستاره» با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال 1394 هر شب از ساعت 20 روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

این برنامه که با معرفی برگزیدگان رسانه ملی در زمینه های بازیگری، خوانندگی، کارگردانی و تمامی عوامل برنامه ساز تلویزیونی به روی آنتن می رود هرشب  با معرفی برگزیدگان آرای مردمی را جمع می کند.

برنامه «سه ستاره» به همراه اجرای آرش ظلی پور و همچنین اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی از سوی معاونت سازمان صدا و سیما به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

شبکه پنج 
«پنج‌دری» عنوان مجموعه تلویزیونی در گروه اجتماعی شبکه پنج است که در کنداکتور نورزی شبکه پنج قرار گرفت.

شبکه نسیم
مهران مدیری و گروه بازیگری طناز تلویزیون کار خود را با بازی در سریال «دورهمی» آغاز کردند.این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی و به قلم امیر مهدی ژوله و گروه نویسندگی اش در کنار برنامه «خندوانه» برای نوروز95 به روز آنتن شبکه نسیم می رود.

«دورهمی» قرار است به صورت سه روز در هفته به نمایش درآید و در آن بازیگرانی چون مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، مهران رنجبر، محمد نادری و امیرمهدی ژوله به ایفای نقش می‌پردازند.

این مجموعه مضمونی کمدی دارد و در هر قسمت 300 نفر با حضور در دکور به طور زنده به تماشای بازی بازیگران خواهند نشست.

شبکه کودک
«آبی تر از رویای من»، این مجموعه تلویزیونی با کارگردانی و نویسندگی گیتی خامنه برای روزهای نوروز در شبکه کودک آماده می شود.

«آبی تر از رویای من» یک مجموعه انیمیشنی است که مرحله ساخت آن به پایان رسیده و با رسیدن اسفند ماه دوبله ی آن انجام شده است.

این مجموعه انیمیشنی به سرپرستی مدیر دوبلاژ اعظم‌السادات دلبری و همکاری ابراهیم شفیعی، حسین نورعلی، سمیه رهنمون، عالیه سادات جعفری و مینا نخعی در مرحله دوبله و صداگذاری است.

گیتی خامنه که پیش از آن با اجرای برنامه های نوستالژیک در یادها ماندگار شده است اینبار با کارگردانی و دکلمه تیتراژ مجموعه انیمیشنی «آبی تر از رویای من» مهمان خانه های مردم و همراه بچه ها در شبکه کودک می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.