حمله گسترده داعش از سه محور به دیرالزور/ پتک سنگین ارتش سوریه بر سر متجاوزان

نیروهای امنیتی سوریه حمله گسترده تروریست های داعش را به شهر دیرالزور دفع کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیروهای امنیتی سوریه حمله گسترده تروریست های داعش را به شهر دیرالزور دفع و تلفات و خسارات زیادی به آنان وارد کردند.

یک فرمانده میدانی ارتش سوریه گفت عناصر تروریستی داعش بامداد امروز حمله گسترده ای را از چند محور به طرف شهر دیر الزور در شرق کشور آغاز کردنداما با مقاومت شدید یگان های ارتش روبه رو و پس از تحمل شکست ، مجبور به عقب نشینی شدند. فرمانده میدانی ارتش سوریه افزود تروریست های داعش از چند محور از جمله اطراف فرودگاه دیرالزور به این شهر حمله کردند اما نیروهای امنیتی حمله پس از درگیری شدید با تروریست ها آنان را وادار به عقب نشینی کردند. این فرمانده ارتش تاکید کرد حمله عناصر داعش به دیرالزور از محور منطقه هرابش هم ناکام ماند و نیروهای ارتش در درگیری با تروریست ها دهها تن از آنان را کشته و یا زخمی کردند.

محور سوم حمله تروریست ها از محله البغیلیه در اطراف شهر دیرالزور آغاز شد و در ابتدا دو عامل تروریستی کمربند انفجاری خود را نزدیک هتل «فرات الشام » در این محله منفجر کردند که به درگیری شدید میان ارتش با تروریست ها منجر شد.تروریست های داعش در این محور هم متحمل تلفات سنگین و مجبور به عقب نشینی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار