زنجان؛

جابه جایی 18هزار مسافر از فرودگاه زنجان

مدیر فرودگاه زنجان از جابه‌جایی ۱۷ هزار و۵۵۰ مسافر توسط این فرودگاه طی۱۲ ماه سال‌ گذشته خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۱۹۲ پرواز داخلی و ۳۴ پرواز خارجی انجام گرفته است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛محمدقاسمی افزود: طی سال گذشته ۱۷ هزار و ۵۵۰ مسافر از فرودگاه زنجان جابه‌جاشده‌اند.
وی اظهار کرد: در این بازه زمانی ۱۹۲ پرواز داخلی از فرودگاه زنجان انجام‌گرفته و ۱۲ هزار و ۴۸۲ نفر جابه‌جاشده اند.
مدیر فرودگاه زنجان ضمن بیان اینکه در ۱۲ ماه سال گذشته ۹۱ هزار و ۷۳۷ کیلوگرم بار داخلی از فرودگاه زنجان جابه‌جاشده است، تأکید کرد: ۳۴ پرواز خارجی هم در این مدت از فرودگاه زنجان صورت گرفته که پنج هزار و ۶۸ مسافر جابه‌جاشده اند.
قاسمی میزان بار خارجی جابه‌جاشده از فرودگاه زنجان طی ۱۲ ماه سال گذشته را ۱۰۵ هزار و ۳۸۵ کیلوگرم عنوان کرد.
وی به تعداد پروازهای غیر مسافری از فرودگاه زنجان هم اشاره کرد و یادآور شد: طی ۱۲ ماه سال جاری یک هزار و ۴۸۲ پرواز غیر مسافری اعم از نظامی، آموزشی، انتظامی و امدادی از این فرودگاه انجام‌ گرفته است.
مدیر فرودگاه زنجان یکی از اولویت‌های خود را توسعه ترمینال این فرودگاه در سال آینده دانست و تصریح کرد: ورودی سالن مسافری با توجه به محدودیت فضا، گنجایش و ظرفیت ورود و خروج را ندارد و فضای کنونی ترمینال از سه هزار و ۵۰۰ مترمربع به بیش هزار و ۵۰۰ مترمربع افزایش می‌یابد.
قاسمی گفت: توسعه پروازهای داخلی و خارجی هم از برنامه مهم فرودگاه در سال آینده خواهد بود و برای تحقق این امر مهم برنامه‌ریزی لازم را در دستور کاری خود قرار داده ایم.
وی ابراز کرد: اقدامات زیادی تا به امروز برای توسعه فرودگاه زنجان صورت گرفته که یکی از این اقدامات توسعه ترمینال فرودگاه زنجان است.
مدیر فرودگاه زنجان افزود:خوشبختانه تعدادپروازهای داخلی در استان افزایش یافته است.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.