ترامپ: واشینگتن در قبال سوریه موضع احمقانه‌ای دارد

نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موضع واشینگتن در برابر سوریه را احمقانه خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز ؛ "دونالد ترامپ،" نامزد جنجالی و پیشتاز ریاست جمهوری 2016 آمریکا، در مصاحبه با نیویورک تایمز موضع دولت آمریکا در قبال "بشار اسد،" رئیس جمهور سوریه را احمقانه خواند و مورد انتقاد قرار داد.

ترامپ در این باره گفت: جنگیدنِ همزمان با بشار اسد و گروه تروریستی داعش دیوانگی و حماقت است. آنها (اسد و داعش) با یکدیگر می جنگند و ما هم با هر دوی آنها می جنگیم، در حالی که مشکل بزرگتر از اسد، داعش است.

ترامپ تصریح کرد: من نمی گویم که اسد فرد خوبی است؛اما مشکل بزرگتر ما اسد نیست، بلکه داعش است.
.
ترامپ در این مصاحبه در مورد راهبرد خود در برخورد با داعش تاکید کرد که باید نفت را از این گروه گرفت.
نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه گفت: نفتی را که داعش استخراج می کند باید قطع کرد، چرا که آنها درآمد بسیاری از آن بدست می آورند.

ترامپ همچنین به کانال های سیاه و پیچیده بانکی که گروه تروریستی داعش پول های حاصل از فروش نفت را از آن طریق جا به جا می کند، اشاره کرد.

ترامپ به نیویورک تایمز گفت: داعش کانال های پیشرفته بانکی دارند، که پول های فراوانی را از این طریق بدست می آورند، از طریق شبکه های بانکی کشورهایی که شما فکر می کنید متحدان ما هستند.

وی افزود: ما باید خیلی پیش تر کانال های تاریک بانکی آنها را می بستیم و این کاری است تاکنون نکرده ایم و پول های بسیار زیادی از این طریق جا به جا می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
این احمق تا حالا توسخنرانی هاش کل جهانو احمق نامیده!
یکی نیست بهش بگه احمق جان در دهنتو گل بگیر ما اعصاب نداریم:|
یهو دیدی اینبار که نیروهای آمریکایی با تجهیزات دقیقشون خواستن کلاس بذارن بیان تو مرز دریایی ایران به جای اینکه دستگیرشون کنیم و لباس نظامی رو که شرف هر نظامی محسوب میشه از تنشون دراریم زدیم با یه موشک ترکوندیمشونا
آخرین اخبار