رابط بیماران و پزشکان در «بیمار استاندارد»

علی میلانی درباره نقش خود در سریال نوروزی «بیمار استاندارد » گفت: کریمی مرد زیرکی است که با مراجعه کنندگان و پزشکان در قصه ارتباط دارد و نقش ها را به هم ربط می دهد.

علی میلانی بازیگر «بیمار استاندارد »در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره نقش خود در این سریال که نوروز 95 از شبکه يك سیما پخش مي شود، توضیح داد: من نقش کریمی، نگهبان یک بیمارستان را در سریال «بیمار استاندارد » بازی می کنم. این کاراکتر به نوعی در بیمارستان مسئولیت دارد. با پزشکان و بیماران در ارتباط است و آن ها را به هم ربط می دهد.

وی افزود: این نقش با بهنام نقش اصلی قصه که بابک حمیدیان آن را ایفا می کند، هم در ارتباط است و به طور کلی مرد زیرکی است.

این بازیگر باسابقه تئاتر، رادیو، تلویزیون و سینما در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت بیشتر وی در حوزه رادیو به معنای ترجیح این رسانه به سایر مدیوم هاست، ادامه داد: نه، اینطور نیست. من دوست دارم بیش از این ها در تئاتر و تلویزیون بازی کنم و اتفاقا آن ها را ترجیح هم می دهم. اما اصولا سریال های زیادی تولید نمی شود و فرصت همکاری با این رسانه کمتر فراهم است.

وی درباره همکاری با سعید آقاخانی و حضورش در سریال نوروزی او بیان کرد: من پیش از این با سعید آقاخانی در فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» که سال گذشته سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را هم برای او به دنبال داشت، همبازی بودم. البته نقش من در آن فیلم کوتاه بود. اما بعد از آن پروژه توسط او به «بیمار استاندارد » دعوت شدم. بازی من در این سریال تمام شده و در اكثر جلسات كلينيك رواني جلوی دوربین رفته ام.  
میلانی درباره کیفیت متن این سریال و رعایت مولفه های سینمایی در آن گفت: وقتی شنیدم که بهرام توکلی متن را نوشته است و با توجه به این که کارهای سینمایی او را هم دنبال کرده بودم، دوست داشتم که حتما در این سریال حضور داشته باشم. باید بگویم که «بیمار استاندارد » متن خیلی خوبی دارد و قصه جدیدی را دنبال می کند. اين سريال درباره بهنام بازيگري است كه از حرفه اش در كار جديدي استفاده مي كند و ...


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار