تداوم سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی مسجد ابراهیمی الخلیل

وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست‌های خود برای یهودی سازی مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل، در ماه مارس 51 بار مانع از پخش اذان از این مسجد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از فلسطین الیوم، "یوسف ادعیس،" وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین گفت: جلوگیری از پخش اذان از مسجد ابراهیمی و مانع تراشی‌های رژیم صهیونیستی در برابر ورود نمازگران فلسطینی به این مسجد، در جهت تلاش برای یهودی سازی این مسجد انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال سلطه بر مسجد ابراهیمی است، از شهروندان فلسطینی خواست که با حضورخود در این مسجد مانع از اجرای سیاست‌های شوم رژیم صهیونیستی شوند.

رژیم صهیونیستی در سال گذشته (2015) 635 بار مانع از پخش اذان از مسجد ابراهیمی شد.

از سوی دیگر مرکز مطالعات شهر بیت المقدس اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در ماه مارس گذشته بیش از 60 منزل فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی تخریب کردند.

این مرکز با صدور بیانیه ای افزود عملیات تخریب و مصادره اراضی فلسطینیان بر خلاف قوانین بین المللی، همچنان ادامه دارد.

همچنین رژیم صهیونیستی 13 منزل فلسطینی را به بهانه ساخت بدون مجوز تهدید به تخریب کرده است و شهرک نشینان صهیونیست دو منزل فلسطینی را در کرانه باختری به آتش کشیده‌اند.

صهیونیست‌ها بیش از 230 هکتار از اراضی فلسطین در منطقه اریحا و 120 هکتار از اراضی جنوب نابلس در کرانه باختری را مصادره کرده‌اند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
صهیونیست های اشغالگر ، باید از سرزمین های اشغالی فلسطین و سوریه خارج شوند .
آخرین اخبار