جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به اقدام و عمل نیاز دارد

رشد فکری و ارتقای نگرش در مسئولان فرهنگی می‌تواند به بهبود وضعیت شعر کمک کند.

کامران شرفشاهی، مدیر انتشارات تجلی مهر در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خوب نبودن اوضاع هنر و ادبیات انقلاب گفت: هم اکنون اوضاع هنرمندان و اهل ادب نیز چندان خوب نیست. دلیل این امر را می‌توان در ضعف‌های عمده‌ای دانست که در این زمینه وجود دارد. این ضعف‌ها از یک سو به مدیریت ناکارآمد باز می‌گردد و از سوی دیگر به مسئولانی که با حوزه هنر و ادبیات و نقش موثر و سازنده آن در جامعه به خوبی آشنا نیستند.

وی افزود: دلیل آنکه شاهد نارسایی فراوانی در جامعه هستیم و جامعه ما از ناهنجاری‌های اجتماعی رنج می‌برد را می‌توان در همین ناآشنایی با حوزه هنر و ادبیات و نقش موثر و سازنده آن در جامعه دانست. برای حل این مسئله در گام نخست باید به اصلاح ساختار مدیریت فرهنگی و سپردن امور به اشخاصی که نسبت قابل ملاحظه‌ای با هنر و ادبیات داشته باشند، پرداخت.

مدیر انتشارات تجلی مهر با تشریح بیشتر راه‌حل‌های خود پیرامون وضعیت شعر امروز اظهار داشت: رشد فکری و ارتقای نگرش در مسئولان فرهنگی می‌تواند به بهبود وضعیت شعر کمک کند. جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به اقدام و عمل نیاز دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.