اکران فیلمهای منتخب پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز درخراسان رضوی

اکران مجازی فیلمهای منتخب پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز درخراسان رضوی به تصویب رسید.

اکران فیلمهای منتخب پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز درخراسان رضویبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در نخستین نشست هماهنگی و برنامه ریزی تحقق مفاد تفاهم نامه منعقده بین وزارت ارتباطان و سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با انعقاد این تفاهم نامه بین وزارت ارتباطان و سازمان حفاظت محیط زیست مقرر شده فیلمهای منتخب پنجمین جشنواره بین المللی فلیم سبز در مشهد و دیگر شهرستانهای استان، زمینه اکران مجازی نیز از سوی کارگروه مربوطه  و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فراهم شود.

حمید صالحی با اشاره به توسعه بهره مندی از فضاهای مجازی در نشر اطلاعات و فرهنگ سازی محیط زیستی، افزود: این موضوع نمونه بارزی از تآثیر تکنولوژی در کاهش صدمات محیط زیستی است.

وی گفت: یکی از گامهای اساسی درحوزه فرهنگ سازی زیست محیطی از طریق رسانه و هنر است و این مهم میتواند نخستین مصوبه اجرایی این کارگروه باشد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی همچنین شکل گیری کمیته نظارت بر پسماندهای الکترونیکی نیز در راستای اهداف مدیریت سبز از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد و افزود: مقرر شد ضمن تدوین گزارش جامعی دراین خصوص به شورای برنامه ریزی استان به منظور تخصیص اعتبار لازم ارائه شود.

صالحی به موضوع انتقال سخت افزار های مازاد ادارات دولتی به یک مرکز به منظور تخلیه انبارها و پرهیز از موازی کاری به عنوان یکی دیگر از مباحث مورد تائید و مصوب اعضای حاضر دراین نشست اشاره کرد.

انتهای پیام//

 

 

برچسب ها: اکران ، منتخب ، جشنواره ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.