اصفهان؛

بانک ها در راستای اقتصاد مقاومتی از صنايع حمايت كنند

امام جمعه اصفهان گفت: سود سپرده در بانک بايد كمتر از سود صنايع و امر توليد باشد تا سرمايه گذاري در بخش توليد، توسعه يابد، در واقع بانك ها بايد به اقتصاد مقاومتي كمك كنند نه اينكه مانعي در برابر آن باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان درباره شعار « اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل» توسط اظهار کرد: امروز صنايع كشور نياز به حمايت دارند و در واقع يكي از مشكلات اصلي اين است كه صنايع و توليد كنندگان از فعاليت خود سود نمي برند و با مشكلاتي همچون تورم، سودبانكي و مواردي از اين دست مواجه هستند.

وي با بیان اینکه سود سپرده در بانك بايد كمتر از سود صنايع و امر توليد باشد تا سرمايه گذاري در بخش توليد، توسعه يابد، افزود: در واقع بانك ها بايد به اقتصاد مقاومتي كمك كنند نه اينكه مانعي در برابر آن باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت طرح های توسعه ای ذوب آهن تصریح کرد: امید است این شرکت بتواند طرح های توسعه خود را با سرعت بیشتری انجام دهد تا همچنان در صنعت کشور جایگاه مهم و والایی داشته باشد و در راستاي اقتصاد مقاومتي كه راه پيشرفت و توسعه كشور است، موفق باشد.

در این دیدار صادقي مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اين شركت در راستاي اقتصاد مقاومتي گفت: طبق برنامه ريزي صورت گرفته در سال جاري دست يابي به توليد ۳ ميليون و ۲۰۰ هزار تن را مدنظر داريم كه در تاريخ اين شركت بي سابقه است.

وي افزود : يكي ديگر از اهداف اصلي ذوب آهن در سال جاري دستیابی به صادارت يك ميليون تني است در حالي كه در سال گذشته ۷۹۰ هزار تن صادارت داشتيم.

صادقي كاهش هزينه ها و قيمت تمام شده، مدرن سازي بخش هاي مختلف خط توليد، افزايش تنوع محصولات و موارد دیگر را از ديگر اقدامات ذوب آهن در سال گذشته عنوان کرد كه در سال ۹۵ با سرعت بيشتري خواهد گرفت.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار