راهنمای خرید بستنی ساز

با تهیه دستگاه بستنی ساز در انواع با فریزر و بدون فریزر می توانید دسر، بستنی، نوشیدنی و فالوده مورد علاقه خود را در منزل و در کوتاه ترین زمان تهیه نمایید

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه خریدن بستنی های آماده راحت و بدون دردرسر است، اما درست کردن بستنی در خانه با انواع طعم ها، رنگ ها و افزودنی های دلخواه هم لذت خاص خود را دارد. دستگاه های بستنی ساز این لذت را در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه برای شما فراهم می کنند. در حقیقت کافی است تنها یک بار هزینه کرده و در عوض سال ها بتوانید انواع بستنی ها، دسرهای سرد، نوشیدنی ها، فالوده ها و بستنی های یخی را با مواد اولیه دلخواه و به سلیقه خود در منزل آماده کنید.

دستگاه های بستنی ساز در دو نوع با فریزر و بدون فریزر هستند. در نوع بدون فریزر پس از آماده کردن مواد اولیه داخل دستگاه، باید مخزن آن را داخل فریزر قرار داد تا یخ بزند. در نوع با فریزر دیگر نیازی به قرار دادن مخزن بستنی در فریزر جداگانه نیست. البته از آنجا که فریزر این بستنی سازها مجهز به کمپرسور است، نسبت به نوع اول صدای بیشتری تولید می کنند.

 از نظر ظرفیت دستگاه، معمولاٌ بستنی سازهایی با حجم مخزن 2-1 لیتر برای استفاده خانگی مناسب هستند. وجود تایمر قابل تنظیم و توقف اتوماتیک از ویژگی هایی است که بهتر است دستگاه بستنی ساز شما به آن مجهز باشد. برخی بستنی سازها هم درپوش رنده دار دارند که برای خرد کردن شکلات و اسمارتیز و تزیین بستنی مناسب هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار