فیس بوک، فروشگاهی برای فروش سلاح های انگلیسی

انگلیس از فیس بوک برای فروش اسلحه به تروریست ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دنبال لو رفتن فروش تسلیحات انگلیسی به گروه های تروریستی در فیس بوک، این شبکه اجتماعی کلیه پست های مربوط به فروش اسلحه را مسدود کرد.

تاکنون که فیس بوک وسیله ای برای فروش انواع تسلیحات انگلیسی به صورت مخفیانه بوده است، به محض رسانه ای شدن این موضوع پست های فروش اسلحه را از روی وب سایت خود برداشت. 

به گزارش تایمز سلاح كمری، مسلسل و تفنگ‌هایی كه در انگلیس طراحی یا ساخته ‌شده‌اند برای فروش در گروه های مخفی تجارت سلاح در فیس بوک به فروش می رسند. علاوه بر سلاح‌های یاد شده، در این شبكه‌های اجتماعی سلاح‌های ضدتانك، خمپاره‌انداز، مسلسل‌های سنگین، سلاح های ضد هوایی قابل‌حمل و نارنجك‌اندازهایی كه در اروپا، روسیه و آمریكا ساخته ‌شده‌اند نیز عرضه می‌شوند.

دست انگلیس و فیس بوک برای فروش اسلحه در یک کاسه است

حتی در مقاله ای روزنامه نیویورک تایمز فیس بوک را " شبکه فروش آنلاین اسلحه" خطاب می کند. این روزنامه آمریکایی اعلام کرد که شش گروه مشکوک فروش اسلحه انگلیسی در این شبکه اجتماعی یافت شد که شرکت فیس بوک هر شش صفحه را مسدود کرد.

سخنگوی فیس بوک در این رابطه گفت: " تمام مواردی که استانداردها و قوانین ما را نقض کرده اند، شناسایی و آن ها را مسدود کرده ایم."

منبع: theguardian

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار