کفاشیان: موافق فسخ قرارداد با کی روش نیستیم/ بعد انتخابات می گویم چرا کاندیدا نشدم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: خواسته های کی روش منطقی است، سعی می کنیم آنها را فراهم کنیم، به هیچ وجه موافق فسخ قرارداد با کی روش نیستیم.

کفاشیان: امیدوارم وزارت ورزش اجازه برگزاری انتخابات فدراسیون را بدهدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی کفاشیان در نشست رسانه‌ای خود که در حال حاضر در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود، اظهار کرد: مشکلات کارلوس کی‌روش گلایه‌های گذشته اوست. این مربی از ما امکانات و تدارکات کامل می‌خواهد. او اعتقاد دارد، همه بازیکان تیم ملی سربازانی‌اند که برای وطن خود می‌جنگند.  
 
وی ادامه داد: ما به دلیل مشکلاتی که داشتیم، برخی تدارکات مدنظر وی را در گذشته آماده کردیم. البته من هم معتقدم باید تدارکاتمان کامل باشد، خواسته‌های کی‌روش منطقی است و او می‌خواهد بازیکنان خود را به سطح اروپا برساند.  
 
رئیس فدارسیون فوتبال ادامه داد: کی‌روش معتقد است هیچ جای دنیا بازیکنان به غیرتمندی ایرانی‌ها پیدا نمی شود. او باید کارش را ادامه دهد و ما هم باید امکانات را برایش فراهم کنیم. حتی اسدی هم موافق این کار است.  
 
کفاشیان درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال توضیح داد: اساسنامه وزارت ورزش و جوانان که مربوط به سال های گذشت می شود اشکالاتی دارد. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان اجازه دهد این انتخابات برگزار شود و پس از آن در صدد رفع اشکالات این اساسنامه در مجمع باشیم.  
 
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد در این انتخابات به هیچ عنوان از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:کی روش روی مسائلی چون تاخیر در دادن پاداش ها، تسهیلات رفت و آمد برای بازیکنان، هتل های مناسب، برنامه های تدارکاتی خوب و حمایت از تیم ملی صحبت داشت. همچنین بحث های مربوط به بازیکنان سرباز که حق بازی در تیم ملی را ندارند صحبت شد. ما هم نظرمان این بود خواسته های کی روش منطقی است. مردم به تیم ملی علاقه دارند و فوتبال ما لیاقت دارد؛ کی روش معتقد است که در حضورهای مختلفی که در جام های جهانی داشته بچه های ایران را باغیرت ترین بچه ها دیده است اما او می خواهد کیفیت بازیکنان را به کیفیبت بازیکنان اروپایی برساند. ما تلاش می کنیم برای او امکانات را فراهم کنیم.به هیچ وجه موافق فسخ قرارداد او نیستیم. کارگروهی شامل تشکیلات اداری فراهم می کنیم که مشکلات کم شود.کی روش گلایه ای هم درباره لباس تیم ملی داشت اما ما هم گفتیم برای بهبود شرایط تیم ملی حاضریم از همه امکانات استفاده کنیم.امکاناتی که در گذشته شاید به شکل ناقص فراهم شده بود.

وی درباره درگیری کی روش با اسدی گفت:اسدی خودش صحبت کرد.او می گفت که هر آنچه کی روش می خواهد حق طبیعی یک مربی است.او گفت من حاضرم از برنامه های کی روش دفاع کنم، او منطقی است و حرف منطقی را می پذیرد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره بحث انتخابات بیان داشت: قرار شد اساسنامه سال 86 را به وزارت ورزش بفرستیم تا آن اساسنامه را به هیات دولت بفرستند.اصلاحات اساسنامه مجمع فدراسیون و تایید نامه فیفا می خواهد.با توجه به اینکه اساسنامه مصوبه مجمع و تایید فیفا را دارد همان رامی فرستیم.با توجه به اینکه این کار زمانبر است سعی می کنیم کاری کنیم که انتخابات را با تایید وزارت ورزش انجام بدهیم.هر زمان که قبول کردند تغییرات به شکل قانونی انجام شود.پروسه تغییرات اساسنامه بعدا در مجمع و هیات دولت و فیفا انجام خواهد شد.هر وقت وزارت ورزش بپذیرد ما این کار را انجام می دهیم.

وی درباره اینکه از کدام کاندیدا حمایت می کند گفت:من رییس مجمع هستم و هیچ حمایتی از کسی نمی کنم.کاندیداها اگر کمیته تعیین صلاحیت وزارت تایید کند در انتخابات شرکت می کنند.در صورت لزوم از همه کاندیداها حمایت می کنم اما از کاندیدای خاصی حمایت نمی کنم.

کفاشیان درباره صحبت های کی روش مبنی بر چمن مورد نیاز تیم ملی اظهار داشت:به جز این سایر مسائل قابل حل است. قراردادی برای لباس بسته شده است.همچنین از نظر پزشکی امکانات خوبی فراهم می شود.امیدواریم وزارت ورزش حمایت کند تا شرایط برای تیم ملی بهتر شود.اگر ما آن ساختمان را کابرد پزشکی داده ایم به این دلیل بوده که از فیفا بودجه بگیریم اما اولویت آنجا با تیم های ملی است.امیدواریم امروز نتیجه را به همراه اساسنامه به وزارت ورزش بفرستیم.ما معتقدیم اصلاحات بعدا انجام شود اما اگر وزارت ورزش بگوید اصلاحات صورت بگیرد نیاز به زمان بیشتری داریم.ما معتقدیم انتخابات با اساسنامه سال 90 انجام شود.

وی درباره اینکه چرا در انتخابات حاضر نشد بیان داشت:به دلایلی که در آینده در این باره صحبت خواهم کرد در انتخابات کاندیدا نشدم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
زنده باد كيروش
آخرین اخبار