معرفی بسته کتابشناسی امام هادی (ع)

انتشارات آستان قدس با فرارسیدن ایام شهادت امام علی النقی(ع)، تعداد سه عنوان کتاب در حوزه بزرگسال و دو عنوان کتاب در حوزه کودک به مناسبت ولادت دهمین اختر آسمان ولایت چاپ وروانه بازار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی،«روشنای هدایت» عنوان یکی از کتاب های شعر «به نشر» از مجموعه «چهل حدیث» است که توسط محمدجواد غفوزراده (شفق) سروده شده و در قطع جیبی تا کنون چهار نوبت تجدید چاپ شده است.
این کتابچه که با اشعاری متناسب با معنای هر حدیث غبار از تن خسته خواهد شست، گلچینی از سخنان امام هادی(ع) است که به یقین عاشقان ولایت از آن بهره خواهند گرفت.
کتاب «حکمت های نقوی» سیزدهمین جلد از مجموعه «راه زندگی» است که به قلم جواد محدثی نوشته و توسط انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین بار در سال 1391 در قطع رقعی به چاپ رسیده است.
موضوع این کتاب شامل احادیث در موضوعات اخلاقی و اجتماعی با ترجمه ای ساده و نیز توضیح و تفسیر مختصری است که گاهی از اشعاری متناسب نیز در لابه لای متن استفاده شده است.
دوازدهمین جلد از مجموعه کتاب «چهارده اختر تابناک» نوشته احمد احمدی بیرجندی یکی دیگر از کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی در خصوص زندگانی امام هادی(ع) است که در قطع نیم جیبی برای نخستین بار در سال 1391 به چاپ و انتشار رسیده است.
همچنین در ادامه باید به دو عنوان کتاب کودک از مجموعه کتاب های «پروانه» به نشر تحت عنوان های «با علی یا علی- امام علی النقی(ع)» نوشته فریبا كلهر و تصویرگری گلاله محمدی از مجموعه 14 جلدی این اثر و کتاب «شب سرد و فرشته» از مجموعه «قصه های شیرین از زندگی معصومین(ع)» نوشته مسلم ناصري و تصويرگری محمد حسين صلواتيان اشاره کرد که شامل حکایات و داستان های زیبا و آموزنده ای برای کودکان می باشند.
علاقه مندان به تهیه این کتاب ها و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.