در جلسه علنی شورای شهر؛

شهرداری مسئول تمام ابعاد آسیب‌های اجتماعی شهر نیست

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران مسئول رسیدگی به تمام ابعاد آسیب‌های اجتماعی به ویژه در منطقه هرندی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به طرح نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر که در سال گذشته در سطح شهر تهران اجرا شد، اظهار داشت: این طرح بسیار خوب است اما تکرار آن در سال جاری نیازمند فکر است زیرا اتوبان‌های شهرمحلی تردد با سرعت زیاد است و جای به نمایش گذاشتن آثار هنری نیست.

وی افزود: باید جایی مانند فضاهای سبز را که مخاطب فرصت فکر کردن به آثار هنری را دارد برای اجرای طرح نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر در نظر بگیریم آیا در محل‌های پرتردد مخاطب می‌تواند روی آثار هنری تفکر کند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح جمع آوری معتادین در محله‌ی هرندی بیان کرد: در مورد رفع آسیب‌های اجتماعی در محله هرندی کارهای خوبی انجام شده که از این بابت از شهرداری تشکر می‌کنم اما شهرداری تهران مسئول رسیدگی به تمام ابعاد آسیب‌های اجتماعی نیست زیرا ریشه خیلی از این آسیب‌ها به مسائل دیگر مانند اشتغال و مسکن بازمی‌گردد و شهرداری وظیفه ندارد تمام این بار را بر دوش بگیرد زیرا منفعل می‌شود.

شاکری با اشاره به وظایف مهم‌تر شهرداری تهران گفت: شهرداری باید به مسائل بالا دستی مانند اقتصاد و سیاست‌های کلان توجه داشته باشد و نباید فقط روی مسائل فرهنگی توجه کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار