توجه به هدف نهایی سند تحول بنیادین با اجرای طرح حیات طیبه

مسؤل دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان از اجرای دوره حیات طیبه برای دانشجو معلمان در 2 شکل مجازی و حضوری خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین دادگر، مسؤل دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری دوره حیات طیبه در 2 شکل مجازی و حضوری خبر داد و گفت: این دوره به صورت حضوری از سال 93 آغاز شد و با توجه به استقبال خوبی که از این طرح شد ؛ فعالیت طرح در فضای مجازی نیز آغاز شده است .

دادگر ادامه داد : نقطه قوت این برنامه اختیاری بودن طرح و استقبال چشمگیر از آن است ، همچنین فاز اول دوره مجازی از بهمن 94 آغاز شده است و تاکنون در حال اجراست.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین دستیابی به حیات طیبه را دنبال می کند، افزود: در شورای فرهنگی تخصصی دانشگاه به این جمع بندی رسیدیم که طرحی با رویکرد حیات طیبه ایجاد شود، زیرا این طرح بر شایستگی آموزشی، تربیتی، اخلاقی، بصیرت سیاسی و انگیزه های انقلابی تاثیر گذار است و توانمندی فرهنگی را ارتقا می بخشد.

 مسؤل دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان ضمن اشاره به اینکه در فاز اول دوره مجازی 5500 نفر شرکت کننده وجود داشت، تصریح کرد:با توجه به این استقبال، دوره ای هم که در حال اجراست، امکان تمدید تا پایان دهه اول اردیبهشت را دارد.

وی در خصوص دوره تابستانی طرح حیات طیبه  گفت: تا پایان دهه اول اردیبهشت تصمیم گیری برای برگزاری دوره حضوری قطعی می شود.

گفتنی است، طرح حیات طیبه از سال 93 با شرکت 1200 دانشجو معلم در مشهد آغاز شد و دوره بعدی آن  در سال  94با استقبال بیشتری مواجه شد و از حیث مخاطب به سبب منعطف بودن دستورالعمل برنامه، در هر استان بسیار مورد توجه است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار