در صحن علنی مطرح شد؛

اخوان: هزینه نقل و انتقال منتخبان مجلس دهم برعهده ملت نیست/لاریجانی: ما پول به کسی نداده‌ایم

نماینده اصفهان گفت: وظیفه رئیس مجلس این است که نگذارد پول‌های ملت برای افرادی که اکنون نماینده نشده‌اند، خرج شود.

اخوان: آقای لاریجانی نباید اجازه دهید، بیت‌المال برای افرادی که اکنون نماینده نشده‌اند، خرج شود/لاریجانی: ما پول کسی را به کسی نداده‌ایم

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیره اخوان نماینده مردم اصفهان در تذکر شفاهی اظهار داشت: تذکر بنده به وزیر صنایع و معادن و همچنین وزیر رفاه در خصوص بازنشستگان فولاد مبارکه است.

وی در تذکر به وزیر کشور ادامه داد: در تقسیمات کشوری و شهری که باید به آنها فرمانداری تعلق گیرد و کار کارشناسی انجام شده لذا هیئت دولت باید آن را مصوب و اعلام کند.

نماینده مردم اصفهان در تذکر خود خطاب به لاریجانی گفت: شنیده شده مجلس هزینه‌ رفت‌وآمدهای برخی از منتخبان مجلس دهم در شهرستان‌ها به تهران را متقبل شده است.

نماینده مردم اصفهان خطاب به لاریجانی ادامه داد: وظیفه رئیس مجلس این است که از شان مجلس حمایت کند و این وظیفه شماست که نگذارید پول‌های ملت و بیت‌المال برای افرادی که اکنون نماینده نشده‌اند، خرج شود.

در ادامه علی لاریجانی در واکنش به تذکر اخوان گفت: ما پول کسی را به کسی نداده‌ایم. اما به شما (خانم اخوان) برای سفر به اصفهان و جاهای دیگر می‌دهیم اما به دیگران پولی نداده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، اخوان ، لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار