امیر پوردستان در جمع خبرنگاران؛

کمک تجهیزاتی به سوریه در دستور کار ما نیست

فرمانده نیروی زمینی ارتش : کمک‌های ایران به سوریه کاملا آموزشی و مستشاری است.

کمک تجهیزاتی به سوریه در دستور کار ما نیستبه گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم رونمایی و تحویل‌دهی تجهیزات نظامی به یگان‌های این نیرو در جمع خبرنگاران، گفت: به ملت عزیز قول می‌دهم سربازان آنها از قابلیت‌های زیادی برخوردار هستند و ما همه سلاح‌های آموزشی و تکنیک‌های لازم را دارا هستیم.اگر دشمن برعلیه ما اقدامی انجام دهد، با پاسخ قاطع و کوبنده ما روبرو می‌شود.

وی ادامه داد: پیام اصلی این رونمایی بازدارندگی است، زیرا که جمهوری اسلامی ایران اهل تجاوز نیست. ما دست روی دست نمی‌گذاریم تا به کشورمان تجاوز شود.

امیر پوردستان با اشاره به حضور تیپ 65 نوهد در سوریه اظهار داشت: حضور در سوریه کاملا مستشاری است و ارتش نیز در کنار سپاه پاسداران و ارتش سوریه حضور دارد و کمک‌های آموزشی انجام می‌دهد. ما امروز یگان‌های واکنش سریع را آموزش داده‌ایم تا برای حضور در جنگ‌های نیابتی آماده باشند و آموزش‌های ما همگی در سطح آموزش‌های جهانی هستند. ماموریت امروز ما در سوریه کاملا مستشاری است و کمک‌هایی که امروز به سوریه می‌شود، آموزشی بوده و کمک تجهیزاتی در دستور کار ما قرار ندارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ای است که همه قابلیت‌ها را شامل می‌شود و دکترین ما کاملا دفاعی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، آموزشی ، مستشاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار