فنونی زاده:

پرسپولیس 3-1 برنده دربی خواهد بود/کفاشیان به درد بانک مرکزی می خورد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم با نتیجه 3 بر 1 برنده دربی خواهد بود.

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به شرایطی که در جدول لیگ برتر وجود دارد و اینکه این شرایط بسیار حساس شده است و اگر این دو تیم برخلاف میل باطنی خود نخواهند مساوی کنند این دیدار بسیار جذاب و حساس خواهد بود. البته مطمئنا بازی مساوی نخواهد شد چون از این نتیجه تیمهای نفت و تراکتور و استقلاال خوزستان سود خواهند برد و به همین دلیل دربی برنده خواهد داشت.
 
وی افزود: بازی رفت دربی بسیار جذاب بود، در بازی برگشت دو تیم می توانند بازی روان و خوبی انجام بدهند، البته در این میان از داور خواهش می کنم شرایط بازی را کند نکند و زیاد به دنبال سوت زدن نباشد تا شرایط دربی را به هم نریزد و دو تیم بتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.
 
فنونی زاده گفت: این دربی هم گل، هم اخراج و هم پنالتی دارد. گل استقلال را سجاد شهباززاده خواهد زد که اولین گل بازی است و بعد از آن مهدی طارمی و علیرضا علیپور و امید عالیشاه دروازه استقلال را باز خواهند کرد. البته دوست دارم از بین استقلال و پرسپولیس یکی قهرمان لیگ بشود و دیگر نوبت تیم های شهرستانی تمام شده است.

فنونی زاده در پایان گفت: در زمانی که ما دربی بازی می کردم درگیری درون زمین کمتر بود چون داوران شهامت داشتند، اما الان داوران جوان هستند و شهامت اخراج ندارند و به همین دلیل درون زمین بالا می رود. البته قبلا رفاقت درون زمین و بیرون از بازی بیشتر بود.  
 
فنونی زاده در مورد کی روش، سرمربی تیم ملی ایران گفت: در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد وی نظر بدهم و از وی انتقاد کنم، البته اوایل انتقاد می کردم که متوجه شدم اشتباه است. بازی هایی که تیم ملی در جام جهانی انجام داد نشان داد که پیشرفت خیلی خوبی داشتیم و در همه زمینه ها رشد کردیم و نشان می دهد که کی روش عملکرد مثبتی در تیم ملی داشته است.  
 
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص کفاشیان گفت: کفاشیان مدیر بسیار خوبی است البته در بانک مرکزی، و فوتبال را باید به فوتبالیست ها بدهیم افرادی مثل دادکان که خاک فوتبال را خورده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار