بیرجند؛

دستگیری سوداگران مرگ در نهبندان

8 قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان نهبندان دستگیر شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ فرمانده انتظامی نهبندان از کشف 270 گرم هروئین فشرده از معده یک قاچاقچی خبر داد.

غلامرضا شاهوردی گفت: مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل‌آباد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مورد مشکوکی را مشاهده نکردند اما با توجه به حالات روانی و استرس راننده خودرو احتمال حمل مواد به صورت بلعی از وی متصور بود که بلافاصله به آزمایشگاه جهت بررسی و کنترل اعزام شد.

وی گفت: در بررسی‌های صورت گرفته 270 گرم هروئین فشرده به صورت جاساز بلع از معده سوداگر مرگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی اظهارکرد: در این ‌ارتباط‌ سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده راهی دادسرا و از آنجا با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

شاهوردی گفت : مأموران ایست و بازرسی شهیدحسینی سهل آباد هنگام کنترل محورهای عبوری از چهار دستگاه خودروی دیگر نیز 32 کیلو و 500گرم حشیش و 16 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند و در این ‌ارتباط 7 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.