صعود رعب‌آور مرد "بی‌باک" به بلندترین کلیسای جهان/ فتح 161 متر با دست خالی + فیلم و تصاویر

یک مرد آلمانی بدون استفاده از تجهیزات ایمنی از بلندترین کلیسای جهان بالا رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از راشا تودی، یکی از اعضای گروه «بچه‌های گورستان» در جنوب آلمان، به تازگی فیلمی را از صعود رعب‌آور و مهیج خود به «کلیسای اولم،» بلندترین کلیسای جهان (به ارتفاع 161 متر)، منتشر کرده است. نکته جالب اینجاست که این صعود بدون استفاده از تجهیزات ایمنی انجام شده است. تنها ابزار کمکی این مرد برای بالا رفتن از بلندترین کلیسای جهان ناودان‌های فرسوده این کلیسا بوده است. 

کلیسای اولم یک کلیسای تاریخی در «شهر اولم» آلمان است که بدلیل بزرگی به آن لقب کلیسای جامع داده می‌شود، اما اولم در واقع کلیسای جامع نیست چرا که هیچ‌گاه مقر اسقفی نبوده است. ساخت کلیسای اولم در سال 1377 میلادی آغاز گشت و در سال 1890 پایان یافت. ارتفاع برج این کلیسا 161 متر است که آن را به بلندترین برج کلیسا در جهان تبدیل کرده است.همچنین این کلیسا بین سال‌های 1890 تا 1901 به‌عنوان بلندترین ساختمان جهان شناخته شد. 
  
این مرد که ماسک «بی‌باک» را بر صورت دارد، لحظه به لحظه صعود خود را با دوربین همراهش ضبط کرده است. در ادامه گزارش آمده است: این فیلم فوریه گذشته (بهمن‌ماه) ضبط شده است، اما یک‌شنبه بر روی سایت یوتیوب قرار گرفت. تماشای این ویدئو برای برای افرادی که مشکل قلبی دارند توصیه نمی‌شود. 
    

بی‌باک یک مجموعه تلویزیونی اینترنتی است که بر پایه‌ی شخصیتی با همین نام در کمیک‌های شرکت «مارول» ساخته شده است.



صعود رعب‌آور مرد  

صعود رعب‌آور مرد

صعود رعب‌آور مرد

بچه‌های گورستان چندین فیلم را از صعود‌های خطرناک این گروه -از جمله بالا رفتن از یک آسمان‌خراش در فراکفورت و جرثقیلی به ارتفاع 256 متر- در اینترنت منتشر کرده است.   


صعود رعب‌آور مرد

صعود رعب‌آور مرد


برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار