کرمان؛

به آمریکا نمی شود اعتماد کرد

امام جمعه زرند گفت : در مسئله برجام و آنچه که روی کاغذ آمده است ما از تعهدات خود جلوتر هم هستیم اما آمریکایی هابه تعهدات خود عمل نکرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام ابراهیمی خطیب جمعه زرند در جمع مردم نمازگزار این شهر با بیان اینکه در شعار رئیس جمهور در مسئله برجامبرد- برد بودافزود: با توجه به اینکه در مسئله برجام و آنچه که روی کاغذ آمده است ما از تعهدات خود جلوتر هستیم اما امریکاییهابه تعهدات خود عمل نکرده و هیچ گره ای را باز نکردند و شعار آنها برد- باخت بوده است .

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که به امریکا نمیشود اعتماد کرد افزود : فرمایشات رهبری بسیار صحیح و دقیق است بی اعتمادی امریکایی ها برای انها که میگفتند پس از برجام شعار مرگ بر امریکا برداشته شود هم روشن شد ،امریکاییها اگر می توانستند ریشه شیعه را می خشکاندند .

وی گفت :داعش را خود امریکاییها برای ناامنی در منطقه ایجاد کرده اند.

خطیب جمعه زرند در ادامه به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص صرفه جویی اشاره کرد و گفت :باید در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل صرفه جویی در همه زمینه ها خصوصا اب و برق را سرلوحه کار مدیران و احاد مختلف مردم قرار گیرد چرا باید در مصرف اب ما چند برابر چین و ژاپن مصرف کنیم؟

وی یاد آور شد :توجه به تولیدات داخلی باید مد نظر قرار گیرد و از اجناس داخلی بجای اجناس بی کیفت چینی و .... استفاده شود.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: برای تحقق شعار امسال مدیران ارشد شهرستان در راس انها فرماندار زرند اطاق فکر راه اندازی کند و با استفاده از نیروهای کارامد در راستای توسعه شهرستان در بخشهای مختلف صنعتی ،کشاورزی ،فرهنگی و...با برنامه ریزی گام بر دارند.

امام جمعه زرند، با اشاره به اعتراضات اخیر کارگران واگن سازی زرند و اخراج شماری از انان گفت :همین موضوع بی تدبیری مسئولین است . زمانی که واگن از خارج از کشور تهیه می شد اول می بایست وجه انرا پرداخت نمایند بعدا واگن وارد می کردند واما شرکتهای داخلی واگن کارخانه واگن سازی زرند را خریداری نموده اند و متاسفانه وجه انرا به موقع پرداخت نکرده اند . که باعث میشود حقوق کارگران به تاخیر بیفتد و باعث بی کاری کارگران شود .

وی خاطرنشان کرد :در بحث ذغال سنگ هم همینطور است ذغال سنگ را خریداری می کنند و وجه انرا به موقع نمی پردازند.که در پی ان شاهد تعطیلی یا اخراج کارگران میشویم .لذا مسئولین در راس انها استاندار باید مدیریت کند تا ضمن جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی . شاهد توسعه بیش از پیش شهرستان باشیم.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به در پیش بودن مراسم اعتکاف گفت : اعتکاف از برکات جمهوری اسلامی و از رهنمودهای امام راحل و تاکیدات رهبری است که باید قدر این ایام معنوی را بدانیم.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم بویژه جوانان و نوجوانان در مراسم اعتکاف در مساجد اظهار داشت: انسان در حالت اعتکاف تنها خداوند را می بیند و این حالت معنوی نصیب هر فردی نمی‌شود.

وی از خیرین خواست کمکهای خود را به سازمان تبلیغات اسلامی یا دفتر امام جمعه تحویل نمایند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آمریکا ، اعتماد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.