شهرستان‌های خراسان رضوی سالن استاندارد ژیمناستیک ندارد

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: سالن اختصاصی و استاندارد ژیمناستیک در شهرستان‌ها ی استان وجود ندارد .

شهرستان‌های خراسان رضوی سالن استاندارد ژیمناستیک نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، حسین معماریان افزود: به‌غیر از مشهد که دو سالن آن به تجهیزات خارجی مجهز است در شهرستان‌ها سالن مجهز نداریم و اکثر ورزشکاران از امکانات آموزش و پرورش به صورت مشترک استفاده می‌کنند و این امکانات محدود نمی‌تواند نیازهای قهرمانی را برآورده کند.

وی ادامه داد: : آموزش و پرورش شرایط و امکانات خود را در اختیار هیئت‌ها قرار داده و با امکانات مشترک، کمبودها رفع شده اما با این وجود عدم سالن استاندارد و مجهز در شهرستان‌ها یکی از مهمترین مشکلات ورزش ژیمناستیک است.

معماریان گفت:در حال حاضر مسابقات آموزشگاه‌ها با همکاری آموزش و پرورش در بخش دختران و پسران دانش آموز در حال برگزاری است که از نواحی هفت گانه مشهد و هفت شهرستان شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در حوزه استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش به‌منظور ساماندهی بازیکنان مستعد قهرمانی و افزایش بهره‌‌‌‌ وری تیم‌ها در تابستان امسال برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی تصریح کرد: برگزاری کارگاه مربیان درجه سه به ‌منظور شرکت در کلاس‌های درجه دو به صورت عملی و تئوری برگزار می‌شود به همین منظور خانم شجاعی از مربیان بین‌المللی اردیبهشت ماه در مشهد این کارگاه آموزشی را برگزار می‌کند.

وی عنوان کرد: به منظور سطح بندی و ساماندهی باید تمامی بازیکنان ژیمناستیک جواز شرکت درمسابقات را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کنند ضمن اینکه حق عضویت فدراسیون یک سال اعتبار دارد.

معماریان درباره بازیکنان ملی پوش ژیمناستیک گفت: پارسال سه ملی‌پوش در رشته ژیمناستیک به تیم ملی دعوت شدند که محمود فروغی در مسابقات آسیایی ویتنام مقام چهارم کسب کرد، ضمن اینکه شهرام ناصری مدال طلا و نقره نوجوانان کشور را کسب کرد و بانوان ژیمناستیک کار نیز مقام سومی باشگاه‌های کشور را از آن خود کردند.

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی افزود:خوشبختانه رشته ژیمناستیک در ورزش همگانی جایگاه خوبی دارد به طوری که پارسال، 6 هزار ورزشکار در رشته ژیمناستیک در خراسان رضوی ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.