نمایشگاه نقاشی پشت شیشه «مهر علی» در نگارخانه هنر ایران

نمایشگاهی از آثار نقاشی پشت شیشه استاد سعید رضاخان و پیشکسوتان نقاشی پشت شیشه با عنوان «مهر علی» در نگارخانه هنر ایران برگزار می شود.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نگارخانه هنر ایران؛ همزمان با آیین گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و روز پدر، نمایشگاه آثار نقاشی پشت شیشه، استاد سعید رضاخان و پیشکسوتان نقاشی پشت شیشه با عنوان «مهر علی» در نگارخانه هنر ایران برگزار می شود. 
 
آثار نقاشی پشت شیشه استاد سعید رضاخان و پیشکسوتان این رشته، با مضمون‌ ها و موضوعات حماسی، مذهبی، خط و نقاشی، گل و مرغ و شمایل ‌کشی اجرا شده است.

نمایشگاه «مهر علی» به همت استاد سعید رضاخان و با کوشش آقای ایرانپور، مدیر موزه نقاشی پشت شیشه و خانم رجبی، مسئول نگارخانه هنر ایران با هدف معرفی و شناساندن این هنر در ایام میلاد با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) از روز جمعه سوم اردیبهشت از ساعت 16 الی 20  به مدت یک هفته ادامه دارد.

گفتنی است؛ به منظور معرفی و شیوه اجرای این رشته از هنر در روز افتتاح نمایشگاه «مهر علی» هنردوستان و بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان می‌توانند از جلسه اجرا و آموزش عملی نقاشی پشت شیشه  که توسط استاد سعید رضاخان برگزار می گردد استفاده نمایند.

هنرمندانی که آثارشان در این نمایشگاه بر روی دیوار می رود، به قرار زیر است:

استاد سعید رضاخان، امیر رحیمی، عفت رحیمی، عبداله رحیمی، شقایق جزایری، امیر عبدی، مرضیه کمانیان، مرتضی قاسمی، طیبه تطهیری مقدم، خانم بشارت، آقای قربانی، علی داناییان، محمدعلی ذوالقدر، لیلا امینی و سیما عظیمی.

نگارخانه هنر ایران در خیابان انقلاب، خیابان خارک، ضلع غربی تالار وحدت واقع است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار