آغاز هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال / تساوی پرگل و دیدنی ارژن و سن ایچ در تک دیدار هفته

هفته سوم مرحله نهايي ليگ دسته اول با برگزاري يك ديدار آغاز شد كه در ان دو تيم ارژن و سن ايچ به تساوي رضايت دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته سوم از رقابتهای مرحله نهایی لیگ دسته اول با برگزاری دیدار تیم های سن ایچ ساوه و ارژن شیراز آغاز شد.

سن ایچ ساوه ۴- ارژن شیراز ۴

 رقابت تیم های ارژن شیراز و سن ایچ ساوه در ورزشگاه فجر به میزبانی سن ایچ برگزار شد. دراین دیدار شاگردان کمالی بازی را بهتر اغاز کردند و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط شدند اما بدون انکه خطر جدی دروازه سن ایچ را تهدید کند بازی به تعادل نسبی زسید و حملات نصفه و نیمه میهمان با ضدحملات ناقص سن ایچ پاسخ داده می شد.  درفاصله پنج دقیقه تا پایان نیمه اول حمید طاهری موفق شد سن ایچ را در یک ضدحمله از حریف پیش بیاندازد. سه دقیقه بعد ارژن شیراز با یک توپ برگشتی کار را به تساوی کشاند اما این تساوی بلافاصله تغییر کرد و تیم میزبان با یک ضربه پنالتی از روی نقطه دو بار دیگر از حریف پیش افتاد تا بازی در نیمه اول با برتری دو بر یک سن ایچ به پایان برسد.

نیمه دوم این دیدار با شروع توفانی ارژنی ها همراه بود اما حملات خطرناک این تیم یکی پس از دیگری از بین می رفت تا در میانه نیمه نیمه دوم شیرازی ها کار را به تساوی بکشانند. با تساوی بازی بار دیگر سن ایچی ها مجبور شدند کمی از لاک دفاعی خارج شوند ولی باز هم ارژن بود که برتر میدان بود اما بار دیگر تیم سن ایچ در غافلگیری میهمان مهاجم به گل رسید تا برای بار سوم پیش باشد. انا این برتری هم دوامی نداشت و بازی بلافاصله با گل ارژن کار به تساوی رسید. در ادامه جدال پرهیجان دو تیم با خلق موقعیت های خوب توسط هر دو تیم ادامه یافت. تیم سن ایچ در دقیقه ٣٨ برای بار چهارم از حریف پیش افتاد تا ارژنی ها فاصله کمی تا شکست داشته باشند. اما تلاش شاگردان کمالی ادامه داشت. در اندک زمان باقیمانده در دقایق پرتنش و پر حاشیه ارژنی ها در فاصله سی ثانیه تا پایان ارژن ضربه پنالتی نقطه دوم کار را به تساوی کشاند تا بازی با تقسیم امتیازات به پایان برسد. دو تیم ارژن و سن ایچ در مرحله گروهی هم دو بار دیدار کرده بودند که ان دو بازی هم بدون برنده تمام شده بود.بدین ترتیب ارژن نساوی کرد تا برای ١٧ امین دیدار متوالی بدون شکست باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار