نود منتشر کرد:

جزئیات ناگفتنی از فوت مهرداد اولادی!

دو مرگ مشابه در فوتبال کشور به فاصله چند ماه پشت سر هم خیلی ها را به فکر فرو برده که دلیل مرگ این عزیزان چه می‌تواند باشد؟

جزئیات ناگفتنی از فوت مهرداد اولادی!به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر کوتاه است یکی دیگر از چهره های جوان و سرشناس فوت کرده است، فوتی  که باعث شوکه شدن همه شده و برای خیلی‌ها قابل باور نیست، اما این اتفاق افتاده و یکی دیگر از ورزشکاران بنام از دنیا رفته است.

دو مرگ مشابه به فاصله چند ماه پشت سر هم خیلی ها را به فکر فرو برده که دلیل مرگ این عزیزان چه می‌تواند باشد؟ پرونده هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بسته شده اما پرونده مهرداد اولادی با اینکه گفته می‌شود ایست قلبی بوده هنوز بسته نیست، خانه او پلمپ شده و از پزشکی قانونی خبری نیامده است!

در ایران یک عادت بد دارد موسوم می‌شود و آن هم این است که برخی واقعیت ها را از مردم لاپوشانی می‌کنیم، مثلا می‌توان به همین دلیل مرگ برخی از چهره های سرشناس اشاره کرد.

دلیل اصلی مرگ بازگو نمی‌شود و تنها به گفتن دو کلمه "ایست قلبی" اکتفا می‌شود! چرا نباید واقعیت ها را بیان شود؟ شاید گفتن حقیقت، عاملی شود برای هوشیاری بقیه آدم ها، شاید باعث شود خیلی های دیگر بیشتر از این ها مراقب سلامتی خود باشند و فکر نکنند که استفاده از مثلا فلان دارو یا فلان...

 برای آنها که خطری ندارد و اتفاقی نمی‌افتد! شاید بتوان با بازگو کردن دلیل اصلی مرگ برخی جلوی مرگ ده ها نفر دیگر را گرفت و از به خطر رفتن ده ها نفر دیگر جلوگیری کرد.یکی از دوستانم دکتر است و دست بر قضا جزو پرسنل پزشکان بیمارستان شهدای تجریش هم است.

 درباره اتفاقی که درباره مهرداد اولادی افتاد باهم صحبت کردیم و تمام جزئیات مرگ او را با این قول که فقط بین خودمان بماند گفت. دلیل اینکه نباید بازگو شود هم این بود که از بالا دستور رسیده فعلا چیزی مطرح نشود تا پزشکی قانونی اعلام کند فعلا تنها می‌توان گفت ایست قلبی!

کانال تلگرامی که برای پزشکان بیمارستان بود را هم دیدم دقیقا علت مرگ و زمان مرگ را در گروه گذاشته بودند! شاید دلیل مرگ را بخاطر قولی که داده‌ایم فعلا نتوان نوشت، اما این را می‌توان گفت که مهرداد اولادی در خواب، فوت کرده است، درست مثل هادی نوروزی!

وقتی او را به بیمارستان انتقال داده بودند سطح هوشیاری او حدود صفر بوده و از دست پزشکان کاری بر نمی‌آمده است. برعکس اینکه گفته می‌شد با پای خود به بیمارستان رفته اما مهرداد جانی در بدن نداشته و با آمبولانس انتقال داده شده است و آنقدر دیر بوده که پزشکان نتوانستند برای احیای او کاری کنند.

مهرداد شب قبل در خواب فوت کرده بود. صبح وقتی که سایر حاضران بیدار می‌شوند، مهرداد هنوز خواب است هر کاری می‌کنند بیدار نمی‌شود و بعد بدن بی جان او را به بیمارستان می‌رسانند.

حرف و حدیث، اینجور مواقع زیاد مطرح می‌شود و هر کسی چیزی می‌گوید، یکی می‌گوید ارثی است و حتما مشکل قلبی در خانواده داشته اند، یکی می‌گوید پزشکان تیم داروهای درست تجویز نکرده‌اند و... آخر سر هم دلیل اصلی اعلام نمی‌شود تا مبادا چهره فرد سرشناس خراب شود و خانواده او ناراحت تر از اینی که هستند شوند. اما این از انتخاب های بدی است که در ایران مرسوم شده است و در کشورهای متمدن هر اتفاقی که بیفتد بدون کمی و کاستی مخابره می‌شود.

**بارها شنیده‌ایم که چهره های سرشناس دنیا به خاطر استفاده از مثلا مواد مخدر فوت کرده‌اند، به نام های زیر و دلیل مرگ آنها نگاهی بیاندازیم:

ناتالی وود: وی براساس ادعای پلیس به دلیل مصرف بسیار زیاد نوشیدنی‌های الکلی در سن 43 سالگی در گذشت. وود در 43 اثر سینمایی و تلویزیونی بازی کرد و هم چنان از نمونه‌های موفق بازیگری کلاسیک محسوب می‌شود.

جودی گارلند: بازیگری که همه ما او را با فیلم «جادوگر شهر از» به یاد می‌آوریم در دسته بازیگرانی است که به دلیل عدم توجه به اخلاق در دهه پنجم زندگی اش وارد فضای سیاهی شد. وی که از برجسته ترین بازیگران دوران خود به شمار می‌آمدسرانجام در 43 سالگی به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر درگذشت.

مرلین مونرو: باید از مرلین مونرو که داستان زندگی‌اش از نامزدهای اسکار بود هم یادی کنیم که او هم در اوج شهرت و موفقیت در دنیای هالیوود به دلیل ناهنجاری روانی که دچارش بود و ناکامی‌های متعدد در زندگی شخصی خود به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر تمام کرد.

هیث لجر: شاید این مرگ تراژیک‌ترین مرگ باشد که تأثیر منفی خشن‌ترین نقش‌های تاریخ سینما بر بازیگری که آن را ایفا کرده. این بازیگر معروف استرالیایی را در اوج موفقیت به سمت استفاده از مواد مخدر بکشاند و در 28 سالگی جانش را بگیرد. جسد بی‌جان لجر در  آپارتمانش و  در تنهایی مطلق وی و مدت‌ها پس از مرگش یافتند.

فیلیپس سیمور هافمن: جسد اینبازیگر و کارگردان 46 ساله آمریکایی در آپارتمانش در نیویورک پیدا شد به گفته پلیس مرگ این بازیگر و کارگردان در اثر استعمال مواد مخدر بوده است. هافمن یکی از بازیگران صاحب سبک سینمای آمریکا بود که در شماری از فیلم‌های مطرح حضور داشت. فیلیپ سیمور هافمن سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بود که در سال 2007 برای فیلم جنگ چارلی ویلسون در 2008 برای ترید و در سال 2013 برای بازی در فیلم استاد(مرشد). او در سال 2005 برای  فیلم کاپوتی جایزه اسکار بهترین بازیگر بهترین نقش اول مرد را دریافت کرد جسد هافمن در حالی که سوزن تزریق مواد در دستانش قرار داشت در حمام آپارتمانش در نیویورک یافت شد. علت مرگ او به طور وضوح مصرف بیش از حد مواد مخدر است. 

جیمی هندریکس: خواننده و گیتاریست آمریکایی هم در 27 سالگی-18 سپتامبر 1970- درگذشت.استفاده بیش از حد مواد مخدر و یا مصرف زیاد قرص خواب‌آور از جمله عوامل مرموز مرگ وی عنوان شده است.

پل مک کارتنی: نام این هنرمند انگلیسی به دلیل دریافت 620 لوح طلایی و فروش 100 میلیون نسخه از تک آهنگ‌ها در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شده است. مک کارتنی در سانحه رانندگی سال 1966 جان خود را از دست داد و گفته می‌شود مقصر حادثه خود وی بوده است زیرا به هنگام تصادف از مواد مخدر استفاده کرده بود.

این‌ها بخشی از چهره‌های سرشناس دنیا بوده‌اند که بدون هیچ سانسوری دلیل مرگ آن‌ها از سوی پلیس و پزشکان مطرح شده است اما در ایران این اتفاق نمی‌افتاد خیلی از دلیل‌ها و گفتنی‌ها سانسور می‌شود، این درحالی است که می‌توان با مطرح کردن یک اتفاق بد جلوی اتفاق‌های بدتر را گرفت، می توان اطلاع‌رسانی کرد و از خطری که در کمین مثلا ورزشکاران است، آن‌ها را آگاه کرد شاید یک جوان معروف شده که خیلی هم احتمال دارد درگیر چالش شود، نداند با خود و آینده‌اش چه می‌کند اما یک تلنگر اساسی، یک هشدار بتواند او را بیدار کند. جوان است و جوانی، جوان است و خطر...

مهرداد اولادی را همه به پسر خوش‌اخلاق و مهربان فوتبال می‌شناسند خود من در برخوردی که با او داشتم غیر خوبی چیزی ندیدم از دست دادن جوانی هم‌چون اولادی است، مخصوصا برای خانواده او، خیلی‌ها اعتقاد دارند به حقش در فوتبال نرسید و  در حق او اجحاف شد، هرچه که بود تمام شد. اولادی در خانه ابدی‌اش آرام گرفت بیایید دیگران را دریابیم. باید اطلاع‌رسانی کنیم و جوانان را از خطرهایی که در کمین آن‌هاست هشیار سازیم. با سرپوش گذاشتن روی اتفاقات نمی‌توان مانع تکرار آن‌ها شد، بیایید هرچه که هست رک و راست به  مردم بگوییم و اجازه دهیم که از اصل ماجرا باخبر باشند تا از خود و زندگی‌شان بیشتر از این‌ها مراقبت کنند.

مهرداد پسر خوب و آرام، نجیب از این دنیا رفت، با تراژدی ...
این مرگ‌ها باید زنگ خطری باشد برای جوانان ورزشکاران ما...
عاقلان دانند....

انتهای پیام/
برچسب ها: جزئیات ، مهرداد ، اولادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جبار
۰۵:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
انا لله و انا الیه راجعون
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۲۳:۴۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
علت مرگش چی بودہ آخہ واقعا خیلی دردناکہ خدا بہ خونوادش صبر بدہ
Germany
ناشناس
۰۳:۳۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
بی معرفت هم خودشو کشت هم مارو ناراحت کرد
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۲:۵۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۲:۵۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین بخشا
۱۶:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا بیامرزتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا به پدر و مادرش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
آخر قاتلش چی شد
Iran (Islamic Republic of)
حسین بخشا
۱۶:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا بیامرزتش
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
خدا رحمت کند
Netherlands
حمید کیش
۲۱:۲۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
مصرف مشروب و ترامادول
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
دلیل مرگش چی بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
متاسفانه واقعیت ها رو به ملت نگفتن یک فرهنگ و یک عاد ت شده است. با نگفتن حقایق و یا وارونه نشون دادن حقایق هیچ چیزی در این مملک اصلاح نمیشه. البته من بعید می بینم اینا به فکر اصلاح باشند.
Iran (Islamic Republic of)
آرش خراط
۱۵:۲۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
کماندو
۰۱:۵۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
قضاوت بدون دلیل اصلا درست ومعقولانه نیست ...فقط باید یادش را گرامی داشته و یادو خاطرش را برای همیشه بخواهیم
Iran (Islamic Republic of)
کماندو
۰۱:۳۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
این درست نیست ندانسته قضاوت کنیم و تنها چیزی که میشه گفت یادش گرامی و یادش پاینده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۵
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
....... بیچاره .................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
سخنگوی قوه ی قضاییه گفت ک مرگ مهرداد اولادی بنابر تشخیص پزشکی قانونی مصرف مواد و الکل بوده و خودکشی صحت ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۸ تير ۱۳۹۵
پشت سر مرده حرف نزنین . پرجم بچه قایمشهر همیشه بالاست........... خدا بیامرزتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
خدا رحمتش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
سلام. اره ما خیلی خوبیم و همیشه مسلمون و پاک و طاهریم تو خیابونم چشامون نمیچرخه بقیه این دوستان همه ...........................

دوستان قبل اینکه دست به کیبورد بشن یه لحظه بشینن اول خودشونو صادقانه یه الکی بزنن بعد ببینن اصلا لایق هستن در مورد کسی یا چیزی حرف بزنن یا نه.فک کنم اونوقت تعداد کامنتا اصلا نباشه.باقی دوستان هم که میگن گفته بشه تا بقیه بفهمن و نرن سراغ مواد و چیزای دیگه اخه مگه کم تو رسانه ها عوارضشو میگن؟!!همه هم میدونن.شما اگه نمیدونین برین بخونین بعد کلاهتونو بگیرین باد نبره.کلا ابروی این خدا بیامرز با قضیه دزد و دروغ گو فرق داره. چرا یجور دسته بندیش میکنین اخه.!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
این همه افراد معروف زنده مدام تو پارتی های شبانه و اعتیاد و فحشا وهزار گند کاری دیگه دارن علت میزنن ،اون زمان امسال شما به اصطلاع دنبال حقیقت دقیقا کجایین ،الان که دلیل مرگ این بنده خدا رو دونستی چی شد ،جماعتی امثال شما که چیزی به عنوان حریم خصوصی سرتون نمیشه مطرح کردن این صحبت ها چیز عادیه ،تا الان این همه چهرهای معروف فوت کردن کسی دنبال علت مرگشون نبودن سر این بنده خدا فضولیتون گل کرد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
اصلا ب شما چرا پشت سر مرده حرف میزنین یعنی کسی تاحالا ایست قلبی نکرده خودتون نداشتین اینایی ک میگن اعتیاد داشته بیشتریااستقلالی هستن پرپولیسی های واقعی باور نمیکنن خودتون رو خسته نکین باحرف های مذخرف و بی ربطتون
واقعا که
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
ذست شما مرسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
پل مک کارتنی زندست!!!! زنده!! میفهمی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
دور موادمخدر مخصوصاً صنعتی رو خط بکشید. برای سلامتی همه ورزشکاران و شادی روح رفتگان صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا رحمتش کنه .. به جای این که دنبال مقصر بگردیم به این فکر کنیم که از کجا به این دنیا اومدیم چرا به این دنیا اومدیم و چرا به سوی او بازمیگردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
خبر عجیبی بود ‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
چرا مسئولین پاسخگو نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
باید واقعیت ها گفته شود تا برای دیگران درس عبرتی بشود .تا خدای ناکرده این اتفاق ها دیگر تکرار نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
همش تقصیر احمدی نژاده خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ورزش حرفه ای هم برا بازیگراش هم برا تماشاچیاش فیلنامه اش تراژدیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
بس کنید دیگه چرا مرده چرا مرده........ خدا راحمتش کنه عمرش تموم شده مرده به شماها چه ربطی داره که چرات مرده.........یجوری حرف میزنید انگار هموتون حضرت یوسف هستید و مبرا از گناه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
مهرداد دستش از دنیا کوتاه شده و دیگه نمیتونه از خودش دفاع کنه !چرا چرتو پرت میگین !؟! چی بهتون میرسه از تهمت !؟! برات متاسفممممممممممممممممممممممممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
علت مرك اولادي شراب خواري وي بوده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
همش تقصیر اسراییله.مرگ بر اسراییل!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
خب شما هم که شفاف نگفتین دلیل مرگ چی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام
پل مک کارتنی زنده اس
عجب گافی دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام.خدا رحمتش کنه.هر انسانی پاسخ گوی اعماله خودشه .ما حق نداریم نظر بدیم از کجا معلوم جایگاهش بالاتر از ماها نباشه پیش خدا.همه می دونن اعتیاد=مرگ.مشروب=نابودی
نیازی نیست دنبال حقیقت و تجسس در زندگی مردم باشیم.هر انسانی باید بر اساس عقل و تفکر و منش راه درسته زیبا زندگی کردنو بیاموزه.هر انسانی به زبونه خودش پروردگار یکتا رو می پرسته بی حرمتی به دیگران نشان دهنده تزلزله شخصیتیه.همه به نحوی می میرن مواظب اعمال خودمان باشیم.خداوند همه رفته هارو بیامورزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام.راس میگن البته اگه عجل بیاد نمیگه ورزشکاری یا نه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
تهمت گناهی است که بخشیده نمی شود تهمت نزنید به کسی که دستش از دنیا کوتاهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
آقا به این دادش جنس خوب برسونین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا رحمتشون کنه...اما چرا پرسپولیسی هااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
حالا من به این مطلب کار ندارم. ولی شما کامنت هایی را منتشر کردید که باورکردنی نیست. اما بعضی وقت ها کامنت های معمولی و مفید را می نویسید غیر قابل انتشار!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
لطفاً کمی وجدان داشته باشید و اینقدر راحت راجع به دیگران قضاوت نکنید.مرگ میتونه هر لحظه سراغ هممون بیاد.با این نظرات و صحبتهای مغرضانه درد خانواده این مرحوم را بیشتر نکنید و نمک روی زخمشون نپاشید
Germany
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
دوستانی که میفرمایند باید اعلام بشه دلیلش تا بقیه جوانها درس عبرت بگیرند یعنی واقعا جوونها نمیدونن این موارد که شما اشاره میکنین و یا نسبت میدین به ایشون خطرناکه و بالاخره باعث نابودی میشه؟!
حتما باید بگن آقای اولادی تا درس بگیرن؟! روزانه صدها نفر از بابت اعتیاد از دنیا میرن تو این مملکت چرا الکی یه نسبتی میدید ندونسته
بفرمایید حس کنجکاوی دارید نه اینکه بخاطر عبرت دیگران نگرانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدابیامرزدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
دادستان تهران گفته خیلی بده که مرگ بازیگرا و ورزشکارامون به دلیل مصرف مشروبات الکلی باشه، پس مشخصا ایشون مصرف مشروباتشون بالا بوده، تو هنرمندا هم یه سرچی بکنید متوجه می شید منظورشون چه کسایی بوده، واقعا اینا رو باید گفت
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
آغا من هنوز زنده ام، منم پاول مک کارتنی، اون فقط یه افسانه بوووود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
یه مثال بود برادر اینقدر اظهار فضل نکن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
همیشه واقعیت نصفه نیمه مشکل ساز است. بهتر است راجع به ریشه های روانی اعتیاد و راههای مبارزه با آن هم اطلاع رسانی شود که متاسفانه نمیشه مثلا آیا از راه موثر 12 قدمی ، از راههای تقویت هوش هیجانی (مدیریت هیجان های منفی) نظیر مراقبه (مدیتیشن) و...برای جوانان اطلاع رسانی شده است. این ها واقعیت های راه گشایی هستند که گفته نمی شه! نویسنده این مطلب هم به احتمال زیاد در این خصوص بی اطلاع است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
روحش شادو یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
وصی درسته نه وسی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
این دوستانی ک ب صراحت و ب دور از احساس و عاطفه تهمت اعتیاد و باقی تهمت ها رو میزنند .. هیچ فکر نمیکنند ک روح مهرداد اولادی رو عذاب میدن یا هیچ توجهی به خانواد هاش میکنند ک نباید این داغ دیده ها رو عذاب داد.. خاهشا درک کنید. ما همه مسلونیم خداوکیلی خیلی عمل زشته .. از قدیم گفتن یه سوزن ب خودت بزن یه جوال دوز ب مردم کافیه ک جا خودتون با خونواده مهرداد عوض کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
بسه ديگه خجالت بكشيد.يكي فوت كرده و دستش از دنيا كوتاهه .يكم هم به خانواده اون مرحوم فكر كنيد.حالا كه عزيزشون رو از دست دادن حداقل با اين حرفا دل پير اونارو بيشتر از اين ازار نديد.هرچي بوده دليلش اون بيچاره از اين دنيا رفته.اشتباه كرده خودشو تباه كرد.ديگه بازگو كردنش براي چيه.يه خدا بيامرز بگيد بيشتر از اين اون بيچاره ها رو ازار نديد.مثلا اگه شما بگيد جونا ديگه مشروب نميخورن .؟سيگار و چيزاي ديگه نميكشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
ما ب یاحترامی نمیکنیم ولی یه ادمی عادی از دنیا فته چه خبره این همه سر وصدا یه بار هم از شهدای حرم بگید
این فوتبالیستها که هرچی پول یا مفت هست میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
همه آدما عادی هستند
ولیهر کدوم الگوی قشر خاصی شما شهید اون یکی فوتبالیست خلاصه هر کسی به یکی نگاه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
حالا بخاطر مشروبات الکلی بوده یا مخدر؟؟؟؟؟
جنس خوب نیست لامصب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
اقا بگید مگه کین اینا عددی نیستند الکی اینا رو گنده نکنید
Iran (Islamic Republic of)
♡♡♡♡♡♡
۲۰:۴۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
ببین عزیز من شاید 5 سال گذشته از این چرتی که گفتی ولی لطفا به اون مرحوم توهین نکن
Netherlands
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
به نظر من باید واقعیت گفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
مصرف مواد در بین آدم های ورزشکار باعث سنگ کوب کردن می شود چونکه آن ها بدنی پاک وعاری از هرکونه آلایندگی دارند وبه محض ورود جسم خارجی واکنش نشان می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
پل مک کارتنی عضو گروه قدیمی بیتل زنده است!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
گفتن یا نگفتنش دردی رو دوا نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
گفتن یا نگفتنش دردی رو دوا نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
گفتن یا نگفتنش دردی رو دوا نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
محل کارم نزدیک تجریش یکی ازبهترین مشتریهامون کارمندبیمارستان شهدا تجریش هستش، فردایه روزه مرگ اولادی به من گفت درخون اولادی امفتامین وجودداشته هرچی مصرف کرده ازترکیبات امفتامین بوده، اون اینومیگفت که بایدبه جوونااطلاع رسانی کردکه ورزش دلیل overdoz نکردن نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
العاقل اشاره .ممنون از شما
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
بسیار مقاله خوب و جالبی بود ، من اصولا کامنت نمی گذارم اما خیلی خوشحال شدم از روشن بینی شما . حقیقت اینه که با این که اکنون ایران زندگی نمی کنم و از فوت این سرمایه های کشور خیلی ناراحت می شوم اما به نظر من هم دلایل باید بازگو بشه . شما حرف دل من رو زدین . اینکه چرا همه چیز رو با لا پوشانی می خواهیم حل کنیم خودش یک مساله هست ؟ و این که شاید یک فوتبالیست جوان ۱۸-۱۹ ساله با علنی شدن این مسایل و دلایل فوت حداقل تلنگری رو در ذهن خود همیشه داشته باشد که آن اشتباهات رو تکرار نکند بحث مهمی است . من دلایل فوت اولادی رو خیلی سعی کردم پیدا کنم اما متاسفانه به نتیجه روشنی نرسیدم. هر چند که واضح هست که تقریبا علت سکته قلبی نبوده و مسایل دیگری دخیل بوده که امیدوارم در این وبلاگ حداقل شفاف سازی بشه نه برای بردن آبروی یک فوتبالیست با استعداد..بلکه برای آگاه کردن مردمی که در بی خبری به سر می برند و خود ممکن است قربانیان بعدی این " سکته های به ظاهر قلبی " باشند.
مقاله بسیار ارزشمند و روشن بینانه بود. امیدوارم موضوع این پرونده رو این جا نبندید و در آینده نزدیک برای بقیه شفاف سازی کنید..هر چند این که وظیفه ارگان های دولتی است که متاسفانه اهمیتی نمی دهند. امیدوارم شما به راه درستتون ادامه بدین .
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
هرچی بوده اصلن اعتیاد باشه به کسی ربطی نداره که چی خورده چی کشیده چیکار کرده.. انسان بالغ که وکیل وسی نمیخاد .شما بجای شک و شبهه به دل مردم رو راست باشید از یه طرف میگن هنوز مشخص نشده از طرف دیگه تیتر بزرگ میزنند مرگ ورزشکار بر اثر مشروب خواری زیبنده نیست! آخرش ؟ چرا ما ها دست از سره مردشم بر نمیداریم ما که در حق مهرداد رعایت انصاف نکردیم چه زنده بود چه حالا که جوون مرگ شده. حداقل رعایت حال داغونه پدر .مادرشو بکنیم. جایه دوری نمیره . (وای از غم مهرداد) 33 77
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
علتش هر چی هم باشه نباید تهمت زد اون که از دنیا رفته و دستشم کوتاهه
خدا رحمتش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
از مسئولين خواهش ميكنم حقيقت رو به همه بگويند تا از بروز اتفاقات ديگر جلوگيري كنند
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
همه اینا درست با در نظر گرفتن همه جوانب علت مرگ گفته بشه میتونه جلویه مرگ ناگهانیه چندین جوونه دیگه رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا خیلی دوستش داشتم.اخه چرا خدا بهترینا رو میبره پیش خودش .من عاشق مهرداد بودم.مهرداد دوست دارم.خدایا حسابی بهش برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
می شد قشنگ تر هم موضوع رو اطلاع رسانی کرد. البته اگر هدف اطلاع رسانی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
حالا قصد شما هشدار دادن به جوانان است یا اینکه دنبال چیز دیگری هستید در رسانه ها هم معمولا واقعیت ها را انطوری که هست نمی نویسند و پر و بال دادن به چیزای جزیی و خراب کردن چهره ها کار ناشایست و نادرست است شما که حرف از تمدن کشورهای دیگر می زنید از نظر انسانی و وجدانی در همین فضا های مجازی چقدر دل پدر و مادر های داغدار را به آتش می کشید و نمک روی زخم انان می پاشید و برایتان قیمت این بی انصافی مهم نیست و فقط جذب بازدید ها بالا می برید به قیمت شکسته شدن قلبها و شرمندگی خانواده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
ما كه از همون اولش مي دونستيم هم هادي و مهرداد بر اثر مواد مخدر يا مشروبات الكلي به ديار حق شتافتند...در هر حال روحشان شاد و يادشان گرامي باد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
مصرف شیشه. همه اهالی اونجا میدونستند شیشه مصرف میکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا خیرتون بده خبرنگاران جوان!
به هر حال اگه خیلی از این واقعیت ها رو تو جامعه رسما اعلام میکردن بقیه واسه حفظ سلامتی آبرو و امنیت و ... حساب کار دستشون می اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
اعتیاد در بین ورزشکاران رایج نیست ، در حال حاضر افراد پر درامد در ایران به دو چیز روی اورده اند یکی مشروبات الکی و شراب و دیگری هیجانات خارج از عرف جنسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا رحمتش کنه , به هر حال این یک فرهنگه که تو ایران باب شده و اطلاعات به اصطلاح افراد مشهور رو تو لفافه اعلام می کنن , به نظرم عدم بازگویی علت مرگ های این چنین افرادی فقط جانماز آب کشیدن است. ما فقط ظاهر آدما رو می بینیم از خلوتشون هیچ خبری نداریم !!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
جالب بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
مطلب جالبی بود, نکته ها خیلی قابل توجه ان و واقعا بعضی رویه ها باید تو این مملکت عوض شن, ولی پل مک کارتنی طفلکی نمرده, الان 73 سالشه و اتفاقا خیلی ام سرپاس :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
اینکه باشگاه خبرنگاران لطف کرده و این مطلب رو نوشته برای اینه که مثلا ما مردم به ظاهر با فرهنگ رو از شک وشبه در بیاره و آگاهمون کنه.. واسه این نزاشته که شماها بیاید اینجا و هرچی از دهنتون درمیاد بار اون مرحوم کنید و هر وصله ای که میخواید بهش بچسبونید... به خاطر همین بی فرهنگی هاست که هر روز یه جون میره و بجای جواب دادن به ما میگن ایست قلبی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام ،،چرا مردم ما عادت دارن همدیگرو کوچیک کنن؟دست از این حواشی ها بردارین،چرا با ابرو وشخصیت یه ادم بازی میکنین؟کل نفس ذائقة الموت ،هرکسی چشنده طعم مرگ هست،،دوس دارین پشت سر خودتونم حواشی بگن؟شما جنگ نرم راه انداختین،،با این حرف زدنتون مردم را از ورزشکار، بدبین کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام ،،بخدا درست نیس پشت سر مرحوم اینطور حرف میزنید،،کل نفس ذائقة الموت هر کسی چشنده طعم مرگ هست،،دوس دارین ،پشت سر شما هزار افترا و حواشی باشه؟؟بخدا اینجوری با شخصیت واعتبار کسی بازی میشه،،جنگ نرم کار میندازین؟چرا مردم را از هرچی ورزشکار بد میکنیین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
پل مک کارتنی زنده اس هنوز
این که مرده یه شایعه قدیمیه که با یه سرچ ساده مشخصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
نمیدونم کامنت من اکسپت میشه یا نه
ولی دلیل مرگش سنگ کوب شده ،
آورد دز مشروب ، با کمی مواد مخدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
خوب بگید اور دوز کرده خلاص این همه مراسم و .........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
عاقبت مسیر غلط همینه
Kazakhstan
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام خدارحمت کندمهرداد.جوان برومندایران عزیزمارا.بنظرمن دلیل فوت مهرداداگه بخاطرهرنوع اعتیادهم که باشه باتوجه به استفاده بعضی جوانان این خطه ازاین نوع موادبه صراحت اعلام بشه تاجوانان به اثرات سوء این موادپی ببرندو...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
پل مک کارتنی که زنده است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
خوب حداقل حسن افشای دلیل مرگ اینه که ثواب افشای اون میرسه به مرحوم. اینکه جون خیلیا از عدم تکرار اون نجات پیدا میکنه. این ثواب نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سپاس از باشگاه خبرنگاران جوان.این. لا پوشونیهای الکی ملت رو بیچاره کرده این که راز شخصی محسوب نمیشه یه مسیله بهداشتی و سلامتی جامعه هستش که ضامن بقا ملتی سالم وحفظ جوانان رشید و تندرست و. پند و عبرت احاد جامعس .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
خیلی دوست دارم دلیل واقعیش رو بدونم . برام خیلی جالبه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
الکی تهمت نزنین خدا رو خوش نمیاد دست اون محروم از دنیا کوتاهه,,شاید دلیلش چیز دیگه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
الکی تهمت نزنین خدا رو خوش نمیاد دست اون محروم از دنیا کوتاهه,,شاید دلیلش چیز دیگه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
الکی تهمت نزنین خدا رو خوش نمیاد دست اون محروم از دنیا کوتاهه,,شاید دلیلش چیز دیگه باشه
۱۲
آخرین اخبار