تخصیص اعتبارات 60 میلیارد تومانی برای ساخت زندان مرکزی یاسوج

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم جابه‌جایی زندان مرکزی شهر یاسوج گفت: اعتبارات 60 میلیارد تومانی برای ساخت زندان مرکزی جدید شهر یاسوج مورد نیاز است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی‌عباس فلاحتی با اشاره به نشست‌هایی که برای جابه‌جایی زندان مرکزی شهر یاسوج تاکنون صورت گرفته است، اظهار کرد: برای توسعه فرودگاه و در کل توسعه و عمران و آبادانی شهر یاسوج و کل استان از هیچ کاری فروگذار نخواهیم کرد.
 
مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از هنگامی که بحث جابه‌جایی زندان یاسوج مطرح شد همکاری لازم را تاکنون انجام داده و در نشست‌ها و جلسات مختلف حضور پیدا کرده‌ایم.
 
فلاحتی تصریح کرد: برای تسهیل در روند این کار پیگیری‌های لازم را با مسئولان کشوری داشته‌ایم و به محض این که زمین در اختیار ما بگذارند شروع به ساخت و ساز برای زندان جدید شهر یاسوج خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به اعتبارات مورد نیاز 50 تا 60 میلیارد تومانی برای ساخت زندان جدید مرکزی شهر یاسوج اظهار کرد: با توجه به رایزنی‌ها و سفارشاتی که انجام شده قرار است این موضوع در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.
 
فلاحتی با بیان این که بنیان زندان قبل از فرودگاه در مکان فعلی گذاشته شده است، اظهار کرد: طراحی زندان شهر یاسوج در دهه 60 و قبل از بنیان گذاشتن فرودگاه یاسوج بوده است.
 
انتهای پیام/و
برچسب ها: اعتبارات ، زندان ، یاسوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.