آمادگی خراسان رضوی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه تربت حیدریه

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت : ستاد انتخابات نمادی از عالی ترین سطح تعامل بین هیات های اجرایی و نظارت پنجمین دوره ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی، در کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ خراسان رضوی ، سید محسن صادقی درجلسه مشترک ستاد انتخابات و هیات نظارت شورای نگهبان استان افزود : مرحله ی اول انتخابات استان، در فضایی سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار شد که میزان مشارکت در استان، دو درصد از میانگین کشور بالاتر بود.

وی گفت: تجربه ی برگزاری انتخابات دور نخست نشان داد که ذخیره ی دانایی مردم استان به مراتب بالاتر از چالش ها بود و نتیجه ی انتخابات نیز تایید کننده ی همین مطلب است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به این که حوزه ی انتخابیه ی تربت حیدریه، زاوه و مه ولات، تنها حوزه در استان است که انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در آن به دور دوم کشیده شده است؛ تصریح کرد: تلاش ما این است که همچون مرحله ی نخست، انتخابات بدون هیچگونه انتقادی در این حوزه برگزار شود.

وی از نامزدهای انتخابات در حوزه ی انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات خواست، ضمن رعایت رقابت سالم و قانونمند، به نتیجه حاصل از شمارش آرای مردم تکمین کنند.

صادقی با اشاره به جمعیت 240 هزار نفری واجد شرایط دراین حوزه ی انتخابیه گفت: تنها کسانی می توانند در این دوره در این حوزه اقدام به مشارکت کنند که در دور نخست نیز در همین حوزه رای داده اند و یا افرادی که در دوره ی قبل توفیق شرکت در انتخابات را نداشته اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به پیش بینی 275 شعبه ی ثابت و سیار اخذ رای گفت: در دور دوم انتخابات که جمعه 10 اردیبهشت ماه برگزار می شود، از دو نامزد، داوطلبی که دارنده بیشترین آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه باشد؛ به خانه ی ملت راه می یابد.

وی بر لزوم آسیب شناسی برگزاری انتخابات پنجمین دوره ی خبرگان رهبری و دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در استان تاکید کرد.

حجت الاسلام سید حسن شریعتی، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان نیز ضمن مطلوب ارزیابی کردن تعامل با هیات نظارت با ستاد انتخابات و هیات های اجرایی، گفت: تا کنون 507 نماینده از دو داوطلب برای حضور در شعب اخذ رای معرفی شدند.

در این جلسه سید مسعود محولاتی دبیر ستاد انتخابات، امیر پورمهدی مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات، ناصر فخر موحدی دبیر هیأت بازرسی انتخابات و محمد حسین احمدی مسوول کمیته امنیتی و انتظامی انتخابات، علی پیروز مسوول کمیته حراست و استعلامات، روحبخش به نمایندگی از مسئول کمیته فناوری اطلاعات، مسلم ساقی مسوول کمیته آموزش و محمدرضا رجبی رئیس گروه انتخابات دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری و مسئول دبیرخانه به بیان آخرین اقدامات انجام شده برای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات، پرداختند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.