اصفهان؛

لزوم اجرای عدالت در جامعه با توسعه علم محورانه تنظیم کاهش ضریب اشتباه در سند توسعه شهر با مشارکت دانشگاه

نایب رییس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: مشارکت علمی دانشگاه برای کاهش ضریب اشتباه در تدوین سند چشم انداز شهر ضروری و عامل اجرای عدالت در جامعه با توسعه علم محورانه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رضا هاشمی، در نشست شورای اسلامی شهر با معاونان اداری مالی، طرح و برنامه و مدیران درآمد و برنامه و بودجه شهرداری کاشان گفت: هیچ چیز بهتر از لزوم اجرای عدالت در جامعه با توسعه علم محورانه نیست.

وی افزود: سند توسعه در شهری مانند شیراز را دانشگاه این شهر ترسیم و تدوین می کند و بدون شک در چنین شرایطی است که ضریب اشتباه تدوین چشم انداز کاهش می‌آید.

به‌گفته‌وی، بررسی سیاست‌های کلان توسعه شهری در شورای شهر برای تصویب امری لازم و ضروری است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کاشان، از معاون برنامه‌ریزی شهرداری ارسال نظرات همه کارشناسان و صاحب‌نظران پیرامون مباحث مختلف توسعه شهر را به شورا خواستارشد تا با ارسال این نظرات به شورا و بحث و بررسی آن در شورا بهترین سیاست و چشم انداز انتخاب و ابلاغ شود.

هاشمی، به منزل رساندن کارهای بسیار بر زمین مانده در شهر به همت شهرداری به عنوان مدیریت شهری را خواستارشد و گفت:انجام این امور موفقیت بزرگی را کسب می‌کند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان نیز در ادامه این نشست

بیان اینکه تنها چند سال تا فرارسیدن موعد 1404 و عینیت‌یافتن سند چشم انداز این سال باقی‌مانده است افزود: سالها پیش برنامهی‌ای جامع برای شهر کاشان تدوین شد که بعدها با تغییر مدیریت‌ها آن برنامه به فراموشی سپرده‌شد.

مجید شمس افزود: کن لم یکن شدن اهداف و برنامه های مثبت و حساب شده گذشتگان در کشور ما از آفات مدیریت‌ها است.

وی در پایان خواستار تقسیم درست امکانات و زیرساخت‌های رفاهی برای همه نقاط شهر به ویژه مبادی ورودی شهر کاشان شد.

شایان ذکر است:نشست شورای اسلامی شهر با معاونان اداری مالی، طرح و برنامه و مدیران درآمد و برنامه و بودجه شهرداری کاشان با ارائه گزارش و توضیحات تعدادی از این مدیران و معاونان، ط رح مباحث تدوین سند چشم انداز شهری کاشان و بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در مورد مسائل مختلف حوزه عمران و شهری از جمله دقت و حساسیت در حوزه مسائل مالی شهرداری، مسئله ترافیک، کاستن از تراکم فروشی، لزوم نگاه ویژه به اهمیت بافت ارزشمند تاریخی و همچنین توجه به تکریم ارباب رجوع و سنجش افکار عمومی و افزایش رضایت مردم در مراجعه به شهرداری و سازمان های زیرمجموعه آن برگزارشد.




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.