وقتی "روز کارگر" آمریکا و فرانسه را به هم می‌ریزد+تصاویر

تضاهرات روز کارگر منجر شد تا آمریکا و فرانسه برای لحظاتی شاهد خشونت در چند شهر خود باشند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، تظاهرات روز جهانی کارگر در شهرهای مختلف فرانسه به خشونت و درگیری میان تظاهرات‌کنندگان با نیروهای پلیس منجر شد.

 هزاران نفر از بیم نقض حقوق کاری از جمله کارگران و دانشجویان در این تظاهرات شرکت کردند. این نگرانی از آن جهت است که پارلمان در حال بحث درباره لایحه‌ای است که بر اساس آن ساعات کاری افزایش می‌یابد و کارفرمایان می‌توانند به راحتی افراد را اخراج کنند و دولت سوسیالیست این کشور هم از آن حمایت می‌کند.

افرادی که صورت خود را پوشانده بودند در پاریس به دانشجویان شرکت‌کننده در تظاهرات پیوستند.این تظاهرات در مقایسه با سال گذشته خشونت‌بار تر بود و پلیس برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان از گاز اشک‌آور و باتوم استفاده کرد.

همچنین  در ادامه واکنش‌ها به مواضع نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شرکت‌کنندگان در تظاهرات" روز کارگر" در چندین شهر آمریکا به دونالد ترامپ اعتراض کردند.

تظاهرات «روز کارگر» در آمریکا با حضور هزاران نفر از آمریکایی‌ها در شهرهای مختلف این کشور برگزار شد؛ تظاهراتی که در شهر سیاتل با درگیری نیروهای پلیس با معترضان، به خشونت کشیده شد.

همزمان، تظاهرات "روز کارگر" در چند شهر آمریکا به صحنه اعتراض به مواضع دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواه تبدیل شد.

 معترضان با سر دادن شعارهایی علیه نامزد میلیاردر انتخابات ریاست جمهوری سال 2016،‌ بر لزوم مقابله با دونالد ترامپ و کنار رفتن او از انتخابات تاکید کردند.

ترامپ در مبارزات انتخاباتی خود بارها با انتقاد از حضور گسترده مهاجران در آمریکا و لزوم مقابله با آنها، بر لزوم دیوارکشی در مناطق مرزی از قبیل مرزهای کانادا و مکزیک تاکید کردند.

وقتی

وقتی

وقتی

وقتی

وقتی

وقتی

وقتی

وقتی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار