اهواز؛

تربیت مربیان مهارتی بین المللی درفنی وحرفه ای خوزستان

توانمند سازی مربیان یکی از اولویت های مهم اداره کل می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی فنی و حرفه ای خوزستان گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی استان خوزستان وهمجواری با کشورهای عربی واسلامی بویژه عراق ودرجهت تربیت نیروی انسانی موردنیازبازارکار و متناسب با آموزش های بین المللی آزمون تعیین سطح زبان خارجه مربیان آموزش فنی و حرفه ای خوزستان برگزارشد.

 شهرام ملایی هزاروندی افزود: بر این اساس توانمند سازی مربیان یکی از اولویت های مهم اداره کل می باشدکه بعد ازتعیین سطح بتوان برای ارتقای سطح علمی ومهارتی آنان برنامه ریزی تا تبدیل به مربیان بین المللی شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به همجوار بودن خوزستان با کشور های حوزه خلیج فارس خصوصا کشور عراق، نیاز است برای تربیت نیروی کار ماهر، مربیان و کارآموزان فنی و حرفه ای به دو زبان عربی و انگلیسی مسلط شوند.

 ملایی عنوان کرد: فنی و حرفه ای خوزستان این آمادگی را دارد که از تخصص مربیان مجرب خود برای آموزش نیروی کار فاقد مهارت و آموزش مربیان کشور عراق دوره های مهارتی برگزار و نیروی کار ماهرموردنیاز کشور عراق را از بین جوانان خوزستان انتخاب و به آن کشور اعزام کرد.

وی خاطر نشان کرد: در سنوات گذشته دوره های آموزشی به زبان عربی در رشته های برق و مکانیک برای نیروهای کار کشور عراق در خوزستان ومرکز تربیت مربی کرج برگزار شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.